Hallo,
De laatste keer dat de auto op de brug stond zag ik dat mijn uitlaat een beetje gaar aan het worden is. Nu moet dat dus een keer vervangen worden dus word gelijk helemaal rvs. Alleen nu dacht ik om gelijk een 2,5 inch systeem er onder te zetten, probleem is alleen dat dit alleen bij k-tec geleverd word voor 700 euro ofzo. Dus ik koop gewoon lasbochten enzo en las hetzelf in elkaar. Alleen nu hoorde ik weer van iemand dat 2,5 inch te groot zou zijn?
Wie kan mij hier meer over vertellen? Het gaat over een Williams met Achterberg blok dus 2,5 inch lijkt mij niet te groot.
2,5 inch uitlaat?
-
- Über-Spammer
wat belangrijk is is dat je overal dezelfde dikte gebruikt. 2,5'' is groot. zeker niet groter gaan, anders heb je helemaal een snelle luchtstroom, waardoor je lamda wellicht niet meer goed functioneert. ik zou gewoon de dikte buis van je middelste demper gebruiken. en dat over de hele lengte.
JPS JPS 
Hoe dikker de buis, hoe langzamer de luchtstroom
Bovendien mag hij richting einddemper best dunner worden.
Uitlaatgas koelt namelijk af, en de dichtheid wordt dan groter -> volume wordt kleiner. Dan kan ie net zo makkelijk door n dunner pijpje
Over die pijp: Dik is goed, na je spruitstuk zo weinig mogelijk weerstand is perfect
.
Wat voor bouwjaar? Laat jeje kat ook meteen weg

Hoe dikker de buis, hoe langzamer de luchtstroom

Bovendien mag hij richting einddemper best dunner worden.
Uitlaatgas koelt namelijk af, en de dichtheid wordt dan groter -> volume wordt kleiner. Dan kan ie net zo makkelijk door n dunner pijpje

Over die pijp: Dik is goed, na je spruitstuk zo weinig mogelijk weerstand is perfect

Wat voor bouwjaar? Laat jeje kat ook meteen weg

Er zit al een Devil 4-2-1 op. Maar kat word uiteraard weg gelaten, oude systeem blijft voor de apk.
Heb Maurice er al over gesproken, hij kon alleen op speciale bestelling bij k-tec dat setje krijgen à 700 euro
Groep N voldeed volgens hem ook prima, maar 2,5 inch lijkt mij toch wat meer vermogen afgeven bij deze auto.
Heb Maurice er al over gesproken, hij kon alleen op speciale bestelling bij k-tec dat setje krijgen à 700 euro

Denk dat t wel meevalt.
Ik praat ook maar over een paar pk hoor
Maar tis onder het motto van ik ben toch bezig dus dan maar gelijk goed. Maar de vraag is dus eigenlijk of het niet minder vermogen af zal geven als een 50mm systeem. Verandert het geluid trouwens ook mee als de diameter groter is?

ik heb hier een rvs systeem liggen van eps kompleet voor 500 euries gekocht door de vorige eigenaar.
(is niet te koop trouwens)
(is niet te koop trouwens)
-
- Contacteer:
beter een sportcat of iets dergelijks dan zonder cat
man man gewoon advertentietje zetten op marktplaats enzo, zo heb ik ook de middenpijp, einddemper, katvanger gescoord, alle devil, waren ongeveer jaartje oud en voor fractie van de prijs
alleen de spaghetti heb ik nieuw gekocht
alleen de spaghetti heb ik nieuw gekocht
Kheb ondertussen al een vrij nette Remus einddemper op de kop weten te tikken omdat mijn Devil echt op was. De rest van het systeem blijft voorlopig lekker zoals het is want het geld is op na distributie en grote beurt