spoorverbreders 16 inch speedlines
hey, ik heb net 16 inch speedlines gekocht en vroeg me af of ik daar spoorverbreders voor nodig heb, en zoja welke dikte dan. ga over een tijdje een maxi kit monteren heeft dit dan effect op of ik de spoorverbreders nog nodig heb? als een van jullie me kan helpen dan thx 

Je zou eens bij Thierry hier op het forum kunnen informeren , die rijd ook met die 16 inch maxi velgen op zijn clio en heeft er ook spoorverbreders tussen zitten dacht ik.
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
ik meen 25mm achter, en 15mm voor.
-
En met een maxi kit kun je daar nog wel een paar cm bij tellen.
Die clio maxi turbo van Dennis had er behoorlijk dikke platen tussen zitten.
Ik zou eerst die achterschermen monteren, en dan kijken hoe dikke spoorverbreders je wilt laten maken.
Gr, Frits.
Die clio maxi turbo van Dennis had er behoorlijk dikke platen tussen zitten.
Ik zou eerst die achterschermen monteren, en dan kijken hoe dikke spoorverbreders je wilt laten maken.
Gr, Frits.
-
- Über-Spammer
kun je ff opzoeken op sandtler bijvoorbeeld. maar meten is weten.
ik heb beetje rondgemaild naar o.a primaracing en reichardmotorsport maar bij prima wisten ze het niet voor een originle maxi kit alleen voor de kits die ze zelf leverde en bij reichard moeten ze de precieze maten van de velg weten ben alleen niet echt in de gelegenheid om te kijken welke maat ze ook weer precies waren...
maar ik zat te denken en wil ze tot dat ik de kit ga monteren toch erop hebben, i.v.m met de apk en de oude banden zijn versleten en heb voor de 16 inch al nieuwe banden maar moet dan dus effe weten welke dikte spoorverbreders ik nu dan nodig heb had al iemand een pm gestuurd maar nog niks gehoord dus misschien weet een van jullie het?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
hou er wel even rekening mee dat je met spoorverbreders eigenlijk niet door de APK komt. 
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
op mijn rs staan ook de speedlines ( 16 duims )
ik heb van voor 30 mm langs elke zijde gezet en achter 20 mm , omdat ik echt wou dat de band gelijk de carroserie kwam en zodanig de velg echt uitstak
gr bart
ik heb van voor 30 mm langs elke zijde gezet en achter 20 mm , omdat ik echt wou dat de band gelijk de carroserie kwam en zodanig de velg echt uitstak
gr bart
-
- Car: Renault Clio III RS
En die staan hem heel erg goed.bart gt turbo schreef:op mijn rs staan ook de speedlines ( 16 duims )
gr bart

Met wat gereedschap.

-
- Contacteer:
antoine schreef:En die staan hem heel erg goed.bart gt turbo schreef:op mijn rs staan ook de speedlines ( 16 duims )
gr bartEind juni ben ik waarschijnlijk bij je in de buurt, dus kom nog een keer kijken.
Met wat gereedschap.![]()
gr bart