K7MS7001 ?? ipv 92 pk 108 op de kruk ?? kan dit

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
xtr8

de titel zegt al een hoop maar ik heb dus een andere motor erin hangen, wat niet vermeld staat op de papieren, nu heb ik de coupe uit duitsland geimporteerd en daar was bekend dat er een serie meganes onder hande was genomen van een gerenomeert tuningbedrijf, maar iemand had een klein ongelukje gehad een heeft de originele bumper (voor en achter) er weer op gezet en de standaard metalen velgen, dus... en van mijn VIN klopt al helemaal niets want daar staat in de "opties" dat het een ?!OPEL!? is, maar daar gaat het hier niet om het gaat om de motor:

is het plausiebel dat een k7ms7001 een vervangingsmotor is met meer pk dan het origineel, want ik heb tot nu toe alle coupes eruit gesport :P en mijn duitse vriend zegt dat ook duss..
Bart V

Gooi dat ding eens op een vermogensbank, dan baseer je het op harde cijfers. De vergelijking die je nu maakt met andere megané's is afhankelijk van veel meer factoren dan alleen het krukasvermogen :)
Gast

jah en dan krijg je weer die banken oorlog over het al dan niet juist meten :lol:
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

wat voor ECU (cumputer) zit er in?en wat is het type?
daar ben ik dan wel benieuwt naar.

Heb je een foto van het blok?mischien dat het uiterlijk ook anders is,alhoewel er van de 1,6 aardig wat veranderingen zijn gemaakt over de jaren.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Plaats reactie