En heeft een keer een uurtje vrij om zijn XR25 er eens aan te hangen.
Heb verschillende problemen nog steeds, en ik kan meten wat ik wil , maar ik kom er niet uit.
Heb ook een manual gedownload hier op deze site, maar daar staan bijna alleen maar XR25 codes in, en geen waardes.
Zoals de gasklep posite sensor afstellen, dit lijkt me haast onmogelijk als je geen XR25 hebt.
Ook wil ik even weten of de ECU nog goed is, en of ie wel een rij signaal binnenkrijgt, hij blijft niet meer op 1500 a 2000 toeren hangen als ik flink heb gereden, maar hij blijft niet iets harder stationair lopen als de auto nog rolt
gaat om een clio 16V uit 94.
en het hoeft natuurlijk niet voor niets.
Groeten Jeroen
Heeft er iemand een XR25 thuis?
Niemand?.
Kan me toch een topic herinneren waarin tenminste 3 mensen zeiden dat ze er één hadden.
Groeten
Kan me toch een topic herinneren waarin tenminste 3 mensen zeiden dat ze er één hadden.
Groeten
Dat hoge stationair is ws. je kilometerkabel die je moet vervangen, zit idd een snelheidsignaal in wat naar je ecu gaat die het stationair regelt.
Loopt ie weer normaal als je de motor gewoon weer uitzet en opnieuw start?
Nee, dat probleem is al opgelost, maar ik heb nog meer problemen waar ik niet uit kom.Steven schreef:Dat hoge stationair is ws. je kilometerkabel die je moet vervangen, zit idd een snelheidsignaal in wat naar je ecu gaat die het stationair regelt.
Groeten
Maak je stappenmotor eens schoon,of vervang deze voor een gebruikte van de sloop.
Je probleem komt me bekend voor,heb mijn stappenmotor destijds vervangen en het was opgelost.
Je probleem komt me bekend voor,heb mijn stappenmotor destijds vervangen en het was opgelost.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Heb de stappemotor al een paar keer schoongemaakt, ook heb ik al 2 andere exemplaren geprobeerd, maar beide zonder succes.
Heb net na het werk, de bekableing doorgemeten van de stappemotor , maar die waren alle drie goed. van ECU tot aan de stappenmotor.
Ik heb dus het idee dat me ECU stuk is, gelukkig zijn die wel te vinden en kosten bijna niets.
Heb gelukkig iemand gevonden met een XR25, die me wel een middagje wil helpen.
Hoop dat ik dan wat duidelijk heid krijg.
En morgen maak ik een paar nieuwe hele dikke massa kabels, en knup die er gewoon bij aan, want ik had toch nog een 5ohm weerstand tussen blok en carrosorie, denk niet dat dit veel doet, maar alle beetje helpen.
Groeten
P.s. je zegt, haal zo'n ding op de sloop, maar hier in de buurt kan ik nergens zo'n ding vinden.
Ik weet niet of ze ook op andere auto's zitten, maar volvo en renault zowieso, dus daar kijk ik naar, en niet verder, dus misschien ben ik er al wel 3 voorbij gelopen...
Heb net na het werk, de bekableing doorgemeten van de stappemotor , maar die waren alle drie goed. van ECU tot aan de stappenmotor.
Ik heb dus het idee dat me ECU stuk is, gelukkig zijn die wel te vinden en kosten bijna niets.
Heb gelukkig iemand gevonden met een XR25, die me wel een middagje wil helpen.
Hoop dat ik dan wat duidelijk heid krijg.
En morgen maak ik een paar nieuwe hele dikke massa kabels, en knup die er gewoon bij aan, want ik had toch nog een 5ohm weerstand tussen blok en carrosorie, denk niet dat dit veel doet, maar alle beetje helpen.
Groeten
P.s. je zegt, haal zo'n ding op de sloop, maar hier in de buurt kan ik nergens zo'n ding vinden.
Ik weet niet of ze ook op andere auto's zitten, maar volvo en renault zowieso, dus daar kijk ik naar, en niet verder, dus misschien ben ik er al wel 3 voorbij gelopen...

-
uitlezen bij dealer: zo'n beetje 25euri denk ik
maar goed
je hebt al iets gevonden
maar goed

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl