Ik heb een Renault Megane Grand Tour 1.9dCi uit 2004, daar zou ik graag een andere autoradio voor willen kopen met MP3, die tevens een cd wisselaar aan kan sturen. Ik zat te denken aan de Pioneer DEH-P40MP.
Weet er iemand of het ook mogelijk is om deze via een interface kabeltje zo aan te sluiten dat de bediening via het stuur werkt? En als dit mogelijk is via een kabeltje, waar koop je zoiets? Het mooiste zou zijn dat de display functionaliteit dan ook nog werkt....Misschien dat iemand een soortgelijke vraag al heeft gesteld, maar ik kon het zo gauw niet vinden.
Of kan ik dan beter voor een andere radio/cd gaan? In de nieuwe Megane wordt ook een radio cd met mp3 geleverd, misschien is dit ook nog een optie...ik heb alleen geen idee wat zoiets kost.
Megane Grand Tour: Radio met MP3 via stuurbediening
beter zoeken
kijk maar eens 6posts onder de deze :d
en zolang jouw radio een remote in heeft is dat geen probleem. en waar je zo'n interface koopt, pioneer winkel?, autodealer? gwn eens rondhoren, normaal zullen ze dat moete bestellen.

en zolang jouw radio een remote in heeft is dat geen probleem. en waar je zo'n interface koopt, pioneer winkel?, autodealer? gwn eens rondhoren, normaal zullen ze dat moete bestellen.