Hallo,
na de problemen voorbij te zijn, doet nu het volgende probleem zich voor.
Mijn auto begint nu soms te stotteren als ik weg rij op lpg.
Ik sta dan voor een stoplicht en als ik dan op wil trekken dan schokt ie even en komt ie even niet voor uit. Een paar seconden later is het dan weer goed en rijdt hij weer als een trein.
Echter ik heb dit probleem niet op benzine.
Wat kan het zijn?
Zou mijn gastoevoer te dicht zitten waardoor hij niet genoeg krijgt of staat hij juist te ver open???
Wie kan mij helpen.
Groetjes baukje
schokken op lpg
Wat voor een motor, en wat voor een gasinstallatie?
Je zou eens kunnen beginnen met het reinigen van de stappenmotor op de gastoevoer. Vaak krijg je dit soort problemen ook doordat die gasinstallaties vaak gewoon heel slecht ingebouwd worden, waardoor je snel last hebt van slechte stekkerverbindingen of gare bedrading. Dat zou je ook eens na kunnen lopen.
Verder kunnen zaken als te strakke kleppen, een vervuild luchtfilter of te oude bougies ook ellende veroorzaken op gas, terwijl je daar op benzine vrijwel niets van merkt.
Succes
Je zou eens kunnen beginnen met het reinigen van de stappenmotor op de gastoevoer. Vaak krijg je dit soort problemen ook doordat die gasinstallaties vaak gewoon heel slecht ingebouwd worden, waardoor je snel last hebt van slechte stekkerverbindingen of gare bedrading. Dat zou je ook eens na kunnen lopen.
Verder kunnen zaken als te strakke kleppen, een vervuild luchtfilter of te oude bougies ook ellende veroorzaken op gas, terwijl je daar op benzine vrijwel niets van merkt.
Succes