ik heb een clio 16v uit 91.
nou heb ik laatst alles nieuw achter gezet van wiellager,remschijf,remblokjes,remklauw dus eigenlijk gewoon echt alles

alvast bedankt..
kan wel hoor, zeker als mensen vergeten die borgclip te zetten. Maar ja, dat hoor je echt wel en is binnen 1000 km je lager zowat in 3enFlorus schreef:Knappe jongen die dat lager er scheef in krijgt geperst,is in mijn ogen niet mogelijk.....
is inderdaad wat je zegt aan denaaf is et deel dunner dan de buitenkantHaas schreef:ik snap nog steeds niet goed wat je nu bedoelt. Het deel bij de naaf is dus dunner dan de buitenkant bedoel je of wat? Onder- en bovenkant is nogal moeilijk bij een ronddraaiend iets..
yes i know, maar ja is ook vreemd, blokjes etc zijn allemaal goed. is ook maar aan 1 kant. zal binnenkort wel eens langskomen fietsen. misschien wel met nog een auto erbijRiël Notermans schreef:Dus de blok remt aan de binnenkant harder? (meer naar het midden van de schijf dus).
Dit kan nooit iets met het lager te maken hebben. Zijn de blokjes goed gemonteerd ? Deze hebben een uitsparing welke in de remzuiger valt. Zit deze niet recht, dan grijpt hij richting het midden harder aan.
Hoe is de slijtage van de blokjes? Daar zie je ook wel veel aan.
Geleidepennen zijn soepel gesmeerd?
Wel raar, jij had nieuwe klauwen erop toch? Zag er allemaal goed uit laatst !