dimlicht= normale lichten aan
stadslicht= mag je aan hebben als het niet donker is
nu heb ik een vraag:
kan ik in mijn clio II phase 2 (bwj 2001) ook xenon look lampen kopen??
want xenon conversion kit vind ik te duur en te veel werk..
zoja welke is dit (H1, H4, H7)???
of kan ik alleen maar bijv xenon look lampen kopen voor in mijn stadslichten..
zodat ik blauw licht krijg..
[img]http://thumbs.ebaystatic.com/pict/79562627814040_0.jpg[/img]
betreft autoverlichting
de lokale renault dealer bedoel je??
mijn pa werkt bij de renault dealer alleen hij kon niks vinden daarover..
misschien iets meer info??
clio II phase 2, heeft aparte dimlicht lampen he, die kun je ook niet bij een tankstation kopen zoals de meeste
mijn pa werkt bij de renault dealer alleen hij kon niks vinden daarover..
misschien iets meer info??
clio II phase 2, heeft aparte dimlicht lampen he, die kun je ook niet bij een tankstation kopen zoals de meeste

Blauwe lampen mag niet.
die xenon look dingen worden volgens mij gewoon goedgekeurd hoor bij apk,, zeer veel auto's rijden met die dingen rond...
ja, t ziet niet uit en t is blauw.
Lees het voertuigreglement er maar op na
bovendien leven ze niet langer en geven ze geen beter licht
Lees het voertuigreglement er maar op na

bovendien leven ze niet langer en geven ze geen beter licht

als ze maar geen minder licht geven,, 
ik vind het mooi lijken

ik vind het mooi lijken

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Bij de brezan of autostyleboer kan je vast wel wat van dat spul halen.. ga er eens langs en vraag es wat ze hebben..
just my 2 cents: doe mee met die inkoopactie en voor het dubbele (of iets meer) van blauwe verlichting ben je het mannetje met echte xenon, wat ook nog es een stuk fijner rijdt in het donker!
just my 2 cents: doe mee met die inkoopactie en voor het dubbele (of iets meer) van blauwe verlichting ben je het mannetje met echte xenon, wat ook nog es een stuk fijner rijdt in het donker!

stadslicht mag je alleen maar voeren als je voertuig geparkeerd staat buiten de bebouwde kom, anders nooit...CHILLL schreef:dimlicht= normale lichten aan
stadslicht= mag je aan hebben als het niet donker is
ze moeten met de apk wel werken trouwens
en moeten wit of amber licht geven...
ik word er zoo moei van.
en die blauwen lampen kun je kopen bij je lokale tunings shop..zou der vast wel een zitten, van die blauwe lampen, zijn rond 20 eurie..heb ze zelf ook, ziet er leuk uit, maar veel meer licht krijg je er niet door, vandoor dat ik nu ook voor de xenon ga...kost wat, maar dan heb je ook wat 

Ik raad je aan om echt Xenon te kopen en niet de Xenon look.
Zelf heb ik ook Xenon look lampen gehad en na een 3 maanden had ik niet meer zoveel licht in het donker.
Zag niet veel verder meer dan de helft van de standaard lampen die er eerst in zaten telkens moest ik groot licht aan doen om wat te kunnen zien.
Vond zelf niet echt veilig meer.
Maar stond wel vet maar je moet er ook wel licht van krijgen en dat had ik niet echt.
Gr Sjoerd
Zelf heb ik ook Xenon look lampen gehad en na een 3 maanden had ik niet meer zoveel licht in het donker.
Zag niet veel verder meer dan de helft van de standaard lampen die er eerst in zaten telkens moest ik groot licht aan doen om wat te kunnen zien.
Vond zelf niet echt veilig meer.
Maar stond wel vet maar je moet er ook wel licht van krijgen en dat had ik niet echt.
Gr Sjoerd