Kachelunit en aansturing 5 turbo aanpassen ?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
BlackEagle

Ivm mijn projektje, waar we binnenkort weer mee van start gaan, wou ik me meer gaan verdiepen in het verwarmingsgedeelte van de 5...

Is het mogelijk om de kachelunit te vervangen voor een sterkere fan, of een ander type ?

Is de regelunit in de auto zo te maken met bijv. toetsen voor warmer en kouder ?

Zat zelf te denken om servomotoren te plaatsen icm een bedienpaneeltje in de 5 ipv de oude console.

Iemand ervaring, of zelf al eens wat ondernomen ?
Riël
Über-Spammer

Nee, maar feitelijk zou t moeten kunnen. Een sterkere fan lijkt me niet nodig, een nieuwe fan maakt n wereld van verschil qua geluid.

Die servoaansturing moet kunnen, je moet je kleppen kunnen bedienen, moet je maar kijken hoe ze nu aan de kachelkleppen trekken, die kabels.

Zet je m meteen in je radiobak, kun je tenminste je radio fatsoendelijk horizontaal hangen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
BlackEagle

Riël Notermans schreef:Nee, maar feitelijk zou t moeten kunnen. Een sterkere fan lijkt me niet nodig, een nieuwe fan maakt n wereld van verschil qua geluid.

Die servoaansturing moet kunnen, je moet je kleppen kunnen bedienen, moet je maar kijken hoe ze nu aan de kachelkleppen trekken, die kabels.

Zet je m meteen in je radiobak, kun je tenminste je radio fatsoendelijk horizontaal hangen.
Je bedoeld de radio op de plek waar het kachelbediendeel zit.
De bediening voor de kachel dmv servootjes zou ik in de middenconsole willen plaatsen.

Iemand enig idee waar je die kunt kopen, en evt een bediengedeelte bij conrad ?
Plaats reactie