nou gelukkig ik ben weer online
heb de site ongeveer 5 dagen moeten missen en dat voor een echte reno liefhebber die elke dag hier te vinden is.
wat was het probleem dacht ff nog wat aan me adsl modem te kunnen sleutelen om nog wat poorten te opene.
zoals misschien al is bekend je kunt je adsl modem zo instellen dat je hem als router gaat gat gebruiken ehh ja dat kon hij dus bij mij ook. ik heb ff software over draaiende software heen gezet en ja dat vindt hij niet leuk en was dus meteen overleden gvd.
gelukkig na wat gelul bij kpn heb ik een niewe modem gekregen en ben er weer (ojaa wel weer eerst windhoost opnieuw installeren want tijdens installatie hing het hele zooitje alweer)
maar ben blij er weer te wezen
dat wou ik ff kwijt
-
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
wb
dit is geen computerforum, maarre waar ging het fout met de tweak? ik heb 'm draaiend.
dit is geen computerforum, maarre waar ging het fout met de tweak? ik heb 'm draaiend.

-
hallo
dit is en algeme chat hoor!!!!
ik kon geen ftp server draaien dacht ff de heleboel terug te zetten in me modem via ftp prog en opnieuw te beginne alleen dat werkte niet
mzzl
ik kon geen ftp server draaien dacht ff de heleboel terug te zetten in me modem via ftp prog en opnieuw te beginne alleen dat werkte niet
mzzl
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Nou welkom terug dan maar he 
Grtz Paul

Grtz Paul
-
sorry, maar het was niet m'n bedoeling je ergens op te wijzen, praatte meer tegen mezelf, maar dan typ ik het ook inOn 2001-12-09 18:56, renault 19 16v
wrote:

Ik probeer al vanaf eind september ADSL van Planet Internet te krijgen, maar ze krijgen het maar niet voor elkaar. Sukkels. Zit hier dus nog steeds te hannessen met een modempje.
Welke providers gebruiken jullie? Misschien zit ik het gewoon bij de verkeerde te proberen...
Welke providers gebruiken jullie? Misschien zit ik het gewoon bij de verkeerde te proberen...
-
het hangt van de kabelmaatschappij af of er adsl aangelegd is bij je in de buurt...informeer bij hun om er meer over te weten.
Ik heb gebruik wel Planet, en heb daar nog helemaal geen klachten over. Als je je vroegtijdig aanmeld (voordat adsl is aangelegd) dan kom je bovenaan het lijstje te staan, en wordt je als eerste aangesloten.
Ik heb gebruik wel Planet, en heb daar nog helemaal geen klachten over. Als je je vroegtijdig aanmeld (voordat adsl is aangelegd) dan kom je bovenaan het lijstje te staan, en wordt je als eerste aangesloten.
Er is hier wel ADSL, dat heb ik natuurlijk gecheckt, maar mijn aanvraag is nu al twee keer afgewezen om mij nog steeds onduidelijke redenen. Ben het wachten behoorlijk zat. Het kost met zo klauwen met geld om mijn dagelijkse tripje naar deze site te maken...
Ik heb nu sinds juli ADSL met HCCNET.
Toen ik net terugkwam uit Maleisië had ik nog Chello en dat werd zeer traag en mijn wijk zou volgens de postcodecheck geschikt zijn voor ADSL.
We spreken nu over begin mei.
ADSL aangevraagt, Chello opgezegt en het wachten kon beginnen. De kabelmodem werd vrij snel opgehaald en de telefoonlijn werd door de KPN doorgemeten, alleen hadden we daarna 3 dagen geen telefoon meer, foutje in de centrale zegmaar.
Nou nou, onze lijn was dus geschikt voor ADSL volgens de KPN-meneer en het pakket was onderweg.
Na een paar weken kregen we eindelijk een pakket, alles uitgepakt en gecontroleerd, zit er een engelse adapter voor het modem bij (met van die rechte pennen).
Dat gezeur heeft een paar weken geduurd en eindelijk kregen we het goede pakket toegestuurd.
Na alles aangesloten te hebben schakelde ik het modem in.......
Lampjes gingen knipperen, alleen bleef er een lampje knipperen. Het modem kreeg geen synchronisatie signaal door.
Na een hoop geouwehoer met KPN (nee meneer Snoek, dat kan niet, alles staat goed in de centrale, bla bla bla) kregen we zomaar een synchronisatie signaal, foutje in de centrale.....
Afijn, geduld is een schone zaak, 50 tot 60 kB/s en geen telefoontikken voor f 92,45 per maand.
Toen ik net terugkwam uit Maleisië had ik nog Chello en dat werd zeer traag en mijn wijk zou volgens de postcodecheck geschikt zijn voor ADSL.
We spreken nu over begin mei.
ADSL aangevraagt, Chello opgezegt en het wachten kon beginnen. De kabelmodem werd vrij snel opgehaald en de telefoonlijn werd door de KPN doorgemeten, alleen hadden we daarna 3 dagen geen telefoon meer, foutje in de centrale zegmaar.
Nou nou, onze lijn was dus geschikt voor ADSL volgens de KPN-meneer en het pakket was onderweg.
Na een paar weken kregen we eindelijk een pakket, alles uitgepakt en gecontroleerd, zit er een engelse adapter voor het modem bij (met van die rechte pennen).
Dat gezeur heeft een paar weken geduurd en eindelijk kregen we het goede pakket toegestuurd.
Na alles aangesloten te hebben schakelde ik het modem in.......
Lampjes gingen knipperen, alleen bleef er een lampje knipperen. Het modem kreeg geen synchronisatie signaal door.
Na een hoop geouwehoer met KPN (nee meneer Snoek, dat kan niet, alles staat goed in de centrale, bla bla bla) kregen we zomaar een synchronisatie signaal, foutje in de centrale.....
Afijn, geduld is een schone zaak, 50 tot 60 kB/s en geen telefoontikken voor f 92,45 per maand.
-
Ik heb casema gehadOn 2001-12-10 12:01, Bart V
wrote:
Zijn julie te tevreden over ADSL??? wat is de gemiddelde snelheid?? ik overweeg ook ADSL want ik zit nu met casema met 4 kb/sschandalig echt.

tja ik zit hier nog te klooien met KAsema ,
wil wel naar adsl maar ik wil met 2 pc's onafhankelijk van elkaar erop. En dat schijnt wel problemen op te leveren met adsl en kabel.
router ombouwen kan wel maar dan heb je restricties ivm hardware matige firewall
de hedendaagse technieken....
ps KA betekent in het surinaams : stront
dus KAsema ford KA hans KAzan
wil wel naar adsl maar ik wil met 2 pc's onafhankelijk van elkaar erop. En dat schijnt wel problemen op te leveren met adsl en kabel.
router ombouwen kan wel maar dan heb je restricties ivm hardware matige firewall
de hedendaagse technieken....
ps KA betekent in het surinaams : stront
dus KAsema ford KA hans KAzan
-
Ik heb hier ADSL van Planet Internet, na anderhalf jaar te hebben gewavht op kabel van essent wat bij ons steeds werd uitgesteld.
Ben er wel tevreden over...werkt altijd en meestal wel stabiele snelheid van zo'n 50 kb/sec
Ben er wel tevreden over...werkt altijd en meestal wel stabiele snelheid van zo'n 50 kb/sec
-
- Contacteer:
Dat kan ook een vriend van me heeft het met adsl gedaan. Het werkt perfect zegt hij. Dat het zo lang duurt met de aansluiting voor adsl komt doordat er zoveel aansluitingen per dag gemaakt moeten worden. Daardoor is er een lange wachtlijst. Kpn is wel het betrouwbaarste van wat ik er van heb gehoord.
Altijd stabiel en dat kun je van de kabel meestal niet zeggen. Dat komt doordat bij de kabel alle lijnen worden verdeelt onder de mensen in de wijk en bij adsl heeft iedereen zijn eigen lijn. Mazzel
Altijd stabiel en dat kun je van de kabel meestal niet zeggen. Dat komt doordat bij de kabel alle lijnen worden verdeelt onder de mensen in de wijk en bij adsl heeft iedereen zijn eigen lijn. Mazzel
On 2001-12-11 08:55, Visscher
wrote:
Best wel grappig dat ik bijna de eenigste ben in mijn wijk die internet gebruikt![]()
Zitten er toch nog voordelen aan dat er alleen maar oudere mensen bij mij in de buurt wonen...