Clio2 sputtert
Hallo, Clio2 motor E7J houdt soms in en start niet. Dat was verleden jaar, wat in julle mails geploetert en de BDP sensor vervangen. alles ok. Enkele maanden geleden; zelfde miserie. Effe langs de dealer: vervang ook het stekkertje want daar soms problemen mee. Geplaatst met de bijhorende klemverbindingen en ok. enkele weken geleden: weer van datte. Contactspray in de stekker en de klemmetjes vervangen door een kroonsteentje ( wij noemen dat een lusterklem in VL ) . Das prul natuurlijk maar ik kreeg het niet gesoldeerd. Afin vandaag idem, effe de stekker weer gecleaned en ok. Das dus Kl@"§en . Nu ben ik van plan de 2 sensor draden te solderen en ook rechtstreeks op de sensorpinnen te solderen. Heeft iemand een beter idee ? 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik denk eerlijk gezegt niet dat het te maken heeft met de BDP sensor, zou deze storing geven dan zou de auto af en toe niet aanslaan, zonder BDP signaal gaat hij gewoon in "noodloop" en hier merk je niets of nauwelijks wat van.
Ik zou eens beginnen met het schoonmaken van het gasklephuis. dat doet wonderen bij die motoren
Succes
Ik zou eens beginnen met het schoonmaken van het gasklephuis. dat doet wonderen bij die motoren
Succes

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zonder bdp signaal vonkt een auto niet hoor..de computer weet dan immers niet wanneer hij moet ontsteken, inspuiten e.d.!