Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb natuurlijk direkt een vraag.
Ik heb gisteren in Zweden (daar wonen we) een R5 TXE uit 1990 gekocht.
Nu kan ik dit type nergens vinden op de Nederlandse forums. Had dit type in Nederland een andere naam?
Alex
R 5 TXE 1990
Kijk anders eens op http://www.clubcinq.nl . Dat is de Renault 5 site/club van nederland
. Daar hebben ze vast antwoord op je vraag

-
- Contacteer:
ziet hij er standaard uit of is het een 5 met GT of GTX ombouw?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uit m'n vakantie-archief:
![Afbeelding]()
Op de foto gezet in Zweden. Het lijkt een Baccara, door de kleur en de velgen. Van binnen is het een gewone GTX, met een interieur in bruintinten.
In Apeldoorn heb ik eens een driedeurs TXE te koop gezien. Uiterlijk en motorisch een GTE, dus misschien was dat alleen maar een typeplaatje.
Op de foto gezet in Zweden. Het lijkt een Baccara, door de kleur en de velgen. Van binnen is het een gewone GTX, met een interieur in bruintinten.
In Apeldoorn heb ik eens een driedeurs TXE te koop gezien. Uiterlijk en motorisch een GTE, dus misschien was dat alleen maar een typeplaatje.
Bedankt voor de snelle reacties.
De auto hierboven is inderdaad dezelfde auto. Hij heeft zelfs dezelfde kleur en bouwjaar. Kijk maar naar de foto hieronder. Deze staat nu alleen even op spijkerbanden met wintervelgen.
[img]http://prive.route62.se/images/Nr%205%20is%20alive.jpg[/img]
Is hier ook een Nederlandse handleiding voor te vinden?
Alex
De auto hierboven is inderdaad dezelfde auto. Hij heeft zelfs dezelfde kleur en bouwjaar. Kijk maar naar de foto hieronder. Deze staat nu alleen even op spijkerbanden met wintervelgen.
[img]http://prive.route62.se/images/Nr%205%20is%20alive.jpg[/img]
Is hier ook een Nederlandse handleiding voor te vinden?
Alex
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
welkom
en spijkerbanden

Gisteren hebben we de auto thuis gekregen. Het blijkt dus inderdaad een goed onderhouden GTE te zijn die ze hier TXE genoemd hebben.
Als verrassing zaten de zomerbanden nog om de orginele lichtmetalen velgen. Ik moet alleen de koplamp wissers weer even in orde maken en dan doet alles het weer. Hij heeft ook nog motor-warme, stoelverwarming en coupe verwarming!
aardige koop dachten we!
Alex
Als verrassing zaten de zomerbanden nog om de orginele lichtmetalen velgen. Ik moet alleen de koplamp wissers weer even in orde maken en dan doet alles het weer. Hij heeft ook nog motor-warme, stoelverwarming en coupe verwarming!
aardige koop dachten we!
Alex
Als je naar de grille kijkt dan zie je net onder het renault plaatje een stekker zitten. Hiermee kun je de auto aan de stroom zetten. In de motor zit een warmte spiraal en in de auto zit ee stopcontact waar je ook nog een verwarming in kunt zetten. Die werken dus beide op de stroom die je binnenkrijgt via dat stopcontact voor op de auto. Neem van mij aan dat het met -23 geen overbodige luxe is.
groet,
Alex
groet,
Alex
-
eindelijk
nog een 5 deurs 5je
en ga je verder nog iets aan t uiterlijk doen
(bijv gtt ombouw
)
of laat je hem standaard
wel appart trouwens een 5 die je op t stopcontact gaan zetten