Ik wil in mijn R5 Baccara een thermostaat installeren om de temperatuur onder de motorkap onder controle te houden.
Daarvoor zou ik een zestal dunne electrische draden - stroomvoorziening, sensor - vanuit de passagiersruimte tot in het motorcompartiment moeten kunnen krijgen.
Welke mogelijkheden zijn er - eenvoudige en/of degelijke?
Bedankt,
Gerard
PS. als ik ergens in de passagiersruimte stroom kan aftappen, zou het aantal draden verminderen.
bedrading van passagiers- naar motorcompartiment
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat wil je dat die termostaat gaat doen?
Je hebt de plus en de massa al in de motorruimte liggen, dus die hoef je niet door te trekken.
Ik heb mijn schutbord van de 5 al een tijdje niet meer gezien, maar volgens mij zit erachter een doorvoer thule, en anders kun je rustig een gat boren en die afdichten met een open thule.
Je hebt de plus en de massa al in de motorruimte liggen, dus die hoef je niet door te trekken.
Ik heb mijn schutbord van de 5 al een tijdje niet meer gezien, maar volgens mij zit erachter een doorvoer thule, en anders kun je rustig een gat boren en die afdichten met een open thule.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD