ren 19 1.4 lpg bj 95 (oud type motor)

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
sjors

(~) hallo ik heb een vraagje bij onze ren 19 op lpg loopt een waterslang die van de waterpomp af komt (afgesloten )richting carberateur weet iemand of die soms op de carbr. moet ? (I)
.tevens doet zich het probleem voor dat als de temperatuurmeter op de helft staat mijn rode lampje al gaat branden van een te hoge temperatuur
maar als ik de dop van het vat af haal is er niets aan de hand (er kookt niets of zo)moet ik me al zorgen gaan maken hij loopt voor de rest als een zonnetje .mischien dat iemand mij een tip kan geven
vriendelijke groet sjors
.
Abel
Über-Spammer

de meeste c blokjes hebben inlaatspruitstuk verwarming/koeling en sommige hebben ook carburtateur voet verwarming. dus de koel slang gaat naar inlaat spruitstuk 2e aansluiting naar carb voet en dar de 2e aansluiting terug naar waterpomp. (Vaak iig.) dit zijn de dunste aansluitingen, maar ze worden ook wel afgedopt. met andere woorden niet persee nodig

en wat je zou kunnen doen aan dat lampie, is een nieuwe temp sensor in de waterpomp draaien. Ik heb het zelfde al 2X meegemaakt dat die stuk was
sjors

:) he hartelijk bedankt heb de sensor vervangen en nu blijf het lampje uit
Abel
Über-Spammer

8)
Plaats reactie