Hallo renault rijders,
Ik ga vrijdag met mijn renault 5 1.4 eenmalig racen op zandvoort. Ik heb het orginele luchtfilter vervangen door een k&n fliter maar nu houdt de auto een beetje in. Kan ik de benzinedruk opvoeren en hoe moet dat dan??
alvast bedankt!
benzinedruk renault 5 1.4 opvoeren?
De oorzaak van het inhouden ligt waarschijnlijk ook door een veranderde luchtaanzuig, waar de ecu niet op geprogrammeerd is.
Leuk man, altijd fun gegarandeerd op Zandvoort 
Heeft de motor van je 5 een carb, of zit er elec inspuiting op?
Druk verhogen heeft iig geen zin, en gaat je ook zo niet lukken. Wel kan je je mengsel wat rijker afstellen, maar ook daar mee win je weinig tot niets.
Zorg gewoon dat er verse olie in de motor zit, en maak je verder niet teveel zorgen. Gewoon trappen met die handel.
Met welke organisatie ga je racen vrijdag??

Heeft de motor van je 5 een carb, of zit er elec inspuiting op?
Druk verhogen heeft iig geen zin, en gaat je ook zo niet lukken. Wel kan je je mengsel wat rijker afstellen, maar ook daar mee win je weinig tot niets.
Zorg gewoon dat er verse olie in de motor zit, en maak je verder niet teveel zorgen. Gewoon trappen met die handel.
Met welke organisatie ga je racen vrijdag??
Carb kan je wel wat rijker afstellen, maar dat zou ik niet op de gok gaan doen. Beste kan je hem dan ff aan een CO apparaat hangen, dan zie je netjes "ongeveer" je lambda waarde.
Als ie maar niet te arm loopt op vollast is het allang goed