Rijbewijs / Onbeperkte geschiktheid.

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Plaats reactie
Shaquille

Hallo,

Sorry allereerst weet niet of dit hier thuis hoort maar vraag het toch even
Kom net thuis en vindt een brief van het CBR in de bus.
Met als hoofd: Betreft Onbeperkte Geschiktheid. Heb laatst afgereden voor de Vrachtwagen. In 1 keer geslaagd, zoals het hoort :D . Heb toen ook een medische keuring gehad. Ook alles OKE. Chaufeursdiploma gehaald (Techniek, Papieren, Theorie) Ook gehaald. Dit alles was nodig om te kunnen afrijden. Ik heb zelfs het nieuwe rijbewijs zo'n Creditcard formaat met daarop B-C1-C-AM. En nu krijg ik de volgende brief:

Betreft: Onbeperkte geschiktheid
Geachte heer,

Op grond van de ons bekende gegevens zijn wij van oordeel dat u geschikt bent voor het besturen van motorrijtuigen van de categorie(en) A,B,D,DE.

Wij hebben van uw geschiktheid intussen melding gedaan aan het Centraal Rijbewijzen- en Bromfietscertificaten register.

Met deze brief kunt u tot een jaar na dagtekening een rijbewijs aanvragen op het gemeente huis.

Hoogachtend,
Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen
de algemeen directeur van het CBR,

mr. F.C.A. Meijer

Dus..........
Krijg nou wat dacht ik. :) Waarom staat er geen C bij? terwijl ik dat net heb gehaald en krijg ik nu een een hoop stempeltjes erbij. Wat natuurlijk wel mooi zou zijn :p .
Iemand toevalig ervaring hiermee?
Het is nu vrijdag avond en natuurlijk zijn ze gesloten :( en gaan pas weer open op maandag :@ Dus mijn vraag is is iemand hier reeds meebekend met zo'n brief of moet ik Maandag maar eens ff langs gaan bij het gemeentehuis. :wink:
Menno

Vandaag psies zo'n brief gekregen, maar dan met wel de goeie categorieen d'r in.
Zal wel een vergissinkje zijn, in jouw geval.
rev it like a rental
Shaquille

Mag ik vragen wat dat bij jou was? De cat's
Menno

A,B,C E bij B , E bij C.

Met die E ben ik bezig, vandaar de brief.
rev it like a rental
Plaats reactie