Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Jeroen
Contacteer:

Wie heeft er vandaag op Net 5 Ruby Wax gezien.
Ik viel er tegen het einde in, was echt gaaf.

Ging om een soort race door een aantal landen met Ferrari's,Lamborghini's, Aston Martins, Porches enz, enz.

Een paar flinke crashes.

Jammer dat ik het niet helemaal heb gezien.

Iemand het toevallig opgenomen?

[ This message was edited by: Jeroen on 2001-12-05 22:24 ]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Was echt GAAF!
Ik hoorde van een collega dat het gister ook was op de BBC, en ik was aan het zappen, en het begint net! Echt heel gaaf.
Beste klappers met die Ferrarie en die Benz.....
Jan-Geert (Momentsleutel)

mag dat wijf niet die ruby wax , wat een vies wijf
Robert dB.

On 2001-12-05 22:24, Jeroen
wrote:
Wie heeft er vandaag op Net 5 Ruby Wax gezien.
Ik viel er tegen het einde in, was echt gaaf.

Ging om een soort race door een aantal landen met Ferrari's,Lamborghini's, Aston Martins, Porches enz, enz.

Een paar flinke crashes.

Jammer dat ik het niet helemaal heb gezien.

Iemand het toevallig opgenomen?

[ This message was edited by: Jeroen on 2001-12-05 22:24 ]
keb alles gezien, was een zogenaamde "Canonball run race" (8000 km rijden in vijf dagen) grappig om te zien....alleen errug zonde hoe ze die peper dure auto's afschreven, of flink aan het vern**ken waren! Maargoed die lui hadden toch geld zat, en geen echte liefde voor hun auto('s).

Maar ik heb het helaas niet opgenomen :sad:
Patrick

is toch die race met die rijke stinkers,is toch ook een film van!?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

CannonbalRun, Pat.

Robert, juist gaaf om dat raggen te zien! :grin:
Robert dB.

ff een donut maken ja...ga ikke niet na doen :wink:
Jeroen
Contacteer:

Bij die Ferrari klapper viel ik er in.
Daarvoor nog veel gebeurd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Enne gewoon overal donutjes neerleggen, echt lachen.....
Stelletje gekken, maar ze weten de TV-kijker wel te vermaken. :smile:
[ This message was edited by: Chris on 2001-12-05 22:36 ]
Robert dB.

juist...waren verder geen echte rake klappen geweest, althans niet vast gelegd op de camera :wink:

De Lambo in het begin was echt VET :grin:
Michel Meganefreak
Contacteer:

vooral hoe die lambo ff bij de start wegreed erg leuk, die witte ferrari crashte tereecht wat een looney, dat stond overigens ook op zijn kentekenplaat :smile:
Rick

Zoek maar eens op kazaa of morpheus naar Jackass gumball rally. Is waarschijnlijk dezelde rally, maar dan met die malloten van jackass.
marco

jackass is echt cool ik kijk er altijd naar op mtv , die gasten zijn echt gestoord,
maar dan wel prettig:lol::lol::lol:
Anonymous

kijk ook op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.kimble.org/gumball3000" TARGET="_blank">deze</A><!-- BBCode End --> site.

Echt een walgelijk rijke IT'er....
Anonymous

Fuck hij doet het niet !
Matijs
Contacteer:

Ik had deze aflevering van Ruby Wax al een keer gezien op de BBC, en toen ik hoorde dat die serie op net5 herhaald werd heb ik het goed in de gaten gehouden. Als eeuwige fan van de Cannonball Run films wilde ik dit echt niet missen. En jawel, ik heb het opgenomen!! :cool:
Toen ik vannacht thuis kwam heb ik het meteen twee keer gekeken :grin:
Vetter dan vet, vooral die Lamborghini Diablo met Damon Hill! Lachen toen die agente tegen hem begon te zeuren dat hij zat te bellen en dus 'geen controle over de auto had' Hahaha, Damon Hill geen controle over de auto :lol:
En die loony-gasten die met 240 km/u van de weg vliegen en veertien keer over de kop door een weiland rollen, om vervolgens uit te stappen en de race te vervolgen met een andere auto... Van die Ferrari was echt niet veel meer over. Ach ja, racewagens zijn om mee te racen! Had 'ie maar een hyundai moeten worden :smile:

Als iemand een kopietje wil van de video (dan doe ik de Cannonball Run er wel bij) dan kan dat, maar niet meer dan een stuk of twee, drie, want anders kost het me teveel tijd. First come first serve, dan moeten jullie onderling maar verder kopiëren.
Alles tegen kostprijs natuurlijk.
Jeroen
Contacteer:

Yep, doe maar een copietje, want die Lambo wil ook nog wel ff zien.

Mail me maar betreffende de kosten en hoe verder.

bedankt alvast,
Matijs
Contacteer:

Geen punt!
Van zulke auto's kan je nooit teveel zien :smile:
Op Speed & Design stonden er ook een paar, samen met nog wat andere automobielen die het speeksel rijkelijk deden vloeien...

Als ik tijd heb zal ik wel ff een kopietje draaien. Je hoort nog van me.
Anonymous

Doe mij ook maar een kopietje

Mail me maar de prijzen e.d.
Anonymous

Die Ferarri ree inderdaad met 240 over een lullig bergweggetje, gelukkig hadden ze alleen een paar schrammetjes, als je zo het wrak zag dan dacht je heel wat anders.
Michel Meganefreak
Contacteer:

die witte ferrari zat lekker in de prak ja, en het deed ze nix!!

die actie met de start van Hill met de diablo........schitterend :smile:
Jeroen
Contacteer:

Heb de video inmiddels ontvangen van Da King, bedankt.

Zijn dus echt een stelletje gekken bij elkaar.

Da King heeft er ook nog de Cannonball film erbij gedaan.

Ga die van het weekend weer eens bekijken.
Anonymous

Heb de video ook ontvangen (gisteren). Very cool die cannonball vooral dat ze die ex-KGB'ers ingehuurd hadden tegen de maffia....

De originele film heb ik ook ff zitten kijken maar een half uur na het geniale begin (racen in de desert met een lamborghini) werd de flauwe jaren 70/80 humor mij teveel.....
Anonymous

On 2001-12-07 02:18, meganefreak
wrote:
inderdaad.

zo hoort het ook als je een ongeluk hebt, gewoon de humor ervan inzien..
Michel Meganefreak
Contacteer:

On 2001-12-13 17:02, Ploegah
wrote:
On 2001-12-07 02:18, meganefreak
wrote:
inderdaad.

zo hoort het ook als je een ongeluk hebt, gewoon de humor ervan inzien..
ook als ze met 240 een tegenligger meepakken??, hun leven nog door een dure wagen tegenligger kapot........niet echt grappig lijkt me, ongelukken kan ik niet echt de humor van inzien, niemand wordt er beter van je wagen zeker niet :wink:

maar om die gekken zo bezig te zien is wel mooi om te zien, als ze niemand betrekken in hun fout(en) dan is het gewoonweg spektakel!!
Anonymous

Inderdaad dat vegat ik te vermelden, zolang er geen dooien of serieus gewonden zijn kan ik humor van een ongeluk wel inzien. Dit is niet alleen van een ander maar ook van mijzelf. :smile:
Michel Meganefreak
Contacteer:

oke, snappen we elkaar :lol:

ik kan ook best wel lachen als ik terug kijk naar d ecapriolen die ik heb gepresteerd met mijn vorige auto (GTI) heeft me wel veel teveel daardoor trouwens :wink:

nu met zo'n dure auto zou het wel heel erg zuur zijn, dus allrisk (is al) en taxatie (wordt begin volgend jaar het was druk >-) maar ja......
Anonymous

Ik ben een keer straal bezopen met mijn brommer (brommer = fiets dus kan je zuipen) achterop een auto gereden. Brommer aan diggelen, auto achterkant aan diggelen. Ik moest zo ontzettend lachen door die vent die onwijs bezorgd was en van een vriend van mij die voor het ongeluk achterop zat maar toen in eens op zijn rug onder de brommer lag. Hij kwam ook niet meer bij en we waren zo lam dat we niets in de gaten hadden van onze verwondingen. (khad die dag ervoor gelukkig wel een helm gekocht) Echt zelden zo gelachen 's avonds. De volgende ochtend was alleen minder prettig toen mijn dekbed een beetje rood was....
Matijs
Contacteer:

Voor degene die het allemaal gemist heeft: van avond alweer op tv: Ruby Wax bij de Gumball Rally. Dit keer op de BRT2 ofwel Canvas. 23:10 uur, mis het niet!
Patrick

On 2001-12-13 17:34, Ploegah
wrote:
Ik ben een keer straal bezopen met mijn brommer (brommer = fiets dus kan je zuipen) achterop een auto gereden. Brommer aan diggelen, auto achterkant aan diggelen. Ik moest zo ontzettend lachen door die vent die onwijs bezorgd was en van een vriend van mij die voor het ongeluk achterop zat maar toen in eens op zijn rug onder de brommer lag. Hij kwam ook niet meer bij en we waren zo lam dat we niets in de gaten hadden van onze verwondingen. (khad die dag ervoor gelukkig wel een helm gekocht) Echt zelden zo gelachen 's avonds. De volgende ochtend was alleen minder prettig toen mijn dekbed een beetje rood was....
HEB JE MIS,JE BENT EN BLIJFT EEN BESTUURDER!!!!!DOOR JOUW GESTUNT KEN IK OOK UITWIJKEN EN IEMAND PLATRIJDEN!!!
Patrick

On 2001-12-13 17:34, Ploegah
wrote:
HEB JE MIS,JE BENT EN BLIJFT EEN BESTUURDER!!!!!DOOR JOUW GESTUNT KEN IK OOK UITWIJKEN EN IEMAND PLATRIJDEN!!!
Plaats reactie