- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Fok poep ruk en zuig:
Net een bekeuring van fl 140 binnen gekregen omdat ik 71 in de bebouwde kom heb gereden, op de ringweg hiero (68 na meetcorrectie), als dat allemaal waar is dan is mijn 16v best wel snel, want op dat punt ben ik dan van het tankstation vertrokken. 71 in een meter of 50...
Btw, ACT=Algemeen Chat Topic, zaken die over het onderwerp gaan mag je in de betreffende ACT douwen.
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen....
[ This message was edited by: Bas on 2001-12-05 14:05 ]
Net een bekeuring van fl 140 binnen gekregen omdat ik 71 in de bebouwde kom heb gereden, op de ringweg hiero (68 na meetcorrectie), als dat allemaal waar is dan is mijn 16v best wel snel, want op dat punt ben ik dan van het tankstation vertrokken. 71 in een meter of 50...
Btw, ACT=Algemeen Chat Topic, zaken die over het onderwerp gaan mag je in de betreffende ACT douwen.
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen....
[ This message was edited by: Bas on 2001-12-05 14:05 ]
Ja, maar Bas, je mag ook helemaal niet te hard rijden.........
Ik werd gister ook geflitst, maar vond 't een beetje stinken: ik reed per ongeluk ff niet te hard, en zag ook nix staan. Toch ff terug om te kijken. Stond er een blaag ergens in de tuin met een fototoestel autorijders ongerust te maken. Helaas pastte m'n sleepkabel niet om z'n nek, anders had ie onderweg nog een paar mooie kiekjes mogen maken >
Ik werd gister ook geflitst, maar vond 't een beetje stinken: ik reed per ongeluk ff niet te hard, en zag ook nix staan. Toch ff terug om te kijken. Stond er een blaag ergens in de tuin met een fototoestel autorijders ongerust te maken. Helaas pastte m'n sleepkabel niet om z'n nek, anders had ie onderweg nog een paar mooie kiekjes mogen maken >
rev it like a rental
- Bas
- Bestuurslid
Er is al iemand die bezwaar heeft ingediend tegen het flitsen met kliko's.
Als ik dat ding 1 dag te lang laat staan kan ik een boete krijgen, en zij gaan op zondag met die bak staan flitsen.
Hufters.
Dat is dan de 3e in een week of 3.
fl 260 totaal.
Laat ze in de lieve vrede boeven gaan vangen ofzo.
Als ik dat ding 1 dag te lang laat staan kan ik een boete krijgen, en zij gaan op zondag met die bak staan flitsen.
Hufters.
Dat is dan de 3e in een week of 3.
fl 260 totaal.
Laat ze in de lieve vrede boeven gaan vangen ofzo.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
joh!On 2001-12-05 14:08, Menno
wrote:
Ja, maar Bas, je mag ook helemaal niet te hard rijden.........
HeheIk werd gister ook geflitst, maar vond 't een beetje stinken: ik reed per ongeluk ff niet te hard, en zag ook nix staan. Toch ff terug om te kijken. Stond er een blaag ergens in de tuin met een fototoestel autorijders ongerust te maken. Helaas pastte m'n sleepkabel niet om z'n nek, anders had ie onderweg nog een paar mooie kiekjes mogen maken >![]()
Mooie streken.
Tja je doet er niets aan, maar die snelheid? Op zo'n kleine afstand?
- Bas
- Bestuurslid
En ik maar roepen dat ik geen coureur ben en die auto voor de looks heb.
Jawel.
Jawel.
flink je best gedaan anders met de 16V 
Je vraagt toch wel ff een kiekje op he? Hou je ze in ieder geval ff zoet.
Ben laatst ook weer geflitst, had een beetje haast, en toen stond er 'zomaar' een kast. Gelukkig was ik niet met me eigen auto, maar met de Twingo van me moeder, anders had 't wel eens een heeeeeeeeeeele dure kunnen worden.

Je vraagt toch wel ff een kiekje op he? Hou je ze in ieder geval ff zoet.
Ben laatst ook weer geflitst, had een beetje haast, en toen stond er 'zomaar' een kast. Gelukkig was ik niet met me eigen auto, maar met de Twingo van me moeder, anders had 't wel eens een heeeeeeeeeeele dure kunnen worden.
rev it like a rental
bas jij scheurt er even hard op los zo te zien , 3 bekeuringen binnen een tijdsbestek
van 3 weken
ik vindt trouwens dat ze wel veel flitsen daaro aan de kanten van jullie ,hiero in maastricht heb je daar geen last van ,begint pas bij eindhoven ,en hoe verder omhoog ,hoe meer flitsen ze
:lol:
van 3 weken

ik vindt trouwens dat ze wel veel flitsen daaro aan de kanten van jullie ,hiero in maastricht heb je daar geen last van ,begint pas bij eindhoven ,en hoe verder omhoog ,hoe meer flitsen ze

- Bas
- Bestuurslid
Ik wil inderdaad een kiekje en ik wil een ijkrapport van die gatso hebben.
Kijken hoe lang het gaat duren.
Ik heb trouwens de afgelopen 2,5 jaar geen bekeuruingen gehad, en ik rij overal (op snelweg dan) 10 - 30 km te hard. Dus het is nog acceptabel, fl 260 voor 2,5 jaar scheuren. Nog geen tientje in de maand
Kijken hoe lang het gaat duren.
Ik heb trouwens de afgelopen 2,5 jaar geen bekeuruingen gehad, en ik rij overal (op snelweg dan) 10 - 30 km te hard. Dus het is nog acceptabel, fl 260 voor 2,5 jaar scheuren. Nog geen tientje in de maand

Ben laatst ook geflitst op een punt waar dit al twee keer erder was voorgekomen (er was iets met eeen ezel ofzo). Dus ik dacht toch maar ff kijken welke auto dit is.
Dat was dus een zwarte Toyota carina :-* met nummerbord RJ XL 03 inderdaad met twee agentjes erin, maar ze zwaaiden niet eens terug toen ik naast hun auto stond. En dat noemt zich je beste vriend !
Dat was dus een zwarte Toyota carina :-* met nummerbord RJ XL 03 inderdaad met twee agentjes erin, maar ze zwaaiden niet eens terug toen ik naast hun auto stond. En dat noemt zich je beste vriend !
Hoi allemaal
Ik heb van iemand van de pliesie gehoord dat die flitspalen om de ... tijd moeten worden geijkt. Maaaar dat schijnen ze niet (altijd) binnen de juiste tijd te doen. Daarom schijnt het lonent te zijn om altijd het ijkrapport en ander bewijsmateriaal op te vragen.
Ze kunnen je namelijk geen bekeuring geven als het aparaatje niet geijkt is omdat ze dan geen onomstotelijk bewijs hebben dat je echt de gemeten snelheid reed.
Ook als je met meerdere auto's op een foto staat schijnen ze niet te kunnen zeggen welke auto te hard reed.
Ik heb vorige week een bekeuring betaald
Anders heb ik een leuke foto om in te lijsten. Meer kunnen ze je toch niet laten betalen.
------------------
Grtz Mark <Mookie>
[ This message was edited by: Mark on 2001-12-06 05:52 ]
Ik heb van iemand van de pliesie gehoord dat die flitspalen om de ... tijd moeten worden geijkt. Maaaar dat schijnen ze niet (altijd) binnen de juiste tijd te doen. Daarom schijnt het lonent te zijn om altijd het ijkrapport en ander bewijsmateriaal op te vragen.
Ze kunnen je namelijk geen bekeuring geven als het aparaatje niet geijkt is omdat ze dan geen onomstotelijk bewijs hebben dat je echt de gemeten snelheid reed.

Ook als je met meerdere auto's op een foto staat schijnen ze niet te kunnen zeggen welke auto te hard reed.

Ik heb vorige week een bekeuring betaald

------------------
Grtz Mark <Mookie>
[ This message was edited by: Mark on 2001-12-06 05:52 ]
-
Mark: zie standaard juridische brief bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 35&forum=6" TARGET="_blank">deze</A><!-- BBCode End --> topic
Ja zo'n soort brief heb ik dus ook gekregen van die pliesie agent.
Werkt dat ook echt ?
grtz
Werkt dat ook echt ?
grtz
Renault Clio 2.0 16v Reanult Sport
-
Ik heb er ook weer een binnen gehad. heel fijn de maand is nog niet duur genoeg geloof ik! 
Fl. 330,- piek!
Dan weten de kenners vast wel dat ik goed te hard heb gereden. 158 waar je 120 mocht. dus na corectie 38km/u te hard.
Dat worden dus geen grote kerstcadeutjes voor mezelf dit jaar, JAMMER!

Fl. 330,- piek!

Dan weten de kenners vast wel dat ik goed te hard heb gereden. 158 waar je 120 mocht. dus na corectie 38km/u te hard.
Dat worden dus geen grote kerstcadeutjes voor mezelf dit jaar, JAMMER!
-
Inderdaad!
Ik had altijd zo iets van, "waarom pakken ze me altijd met van die kl*tte boetes van 5 km te hard."
Maar dit is ook niet leuk!
(kan je toch maar beter die kleintjes hebben)
Ik had altijd zo iets van, "waarom pakken ze me altijd met van die kl*tte boetes van 5 km te hard."
Maar dit is ook niet leuk!

(kan je toch maar beter die kleintjes hebben)
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ik kreeg er pas geleden 1 voor het niet rechts houden (180 piek) Nu is het zo dat het daar een 4 baans weg is met als volgt de indeling :
Links en middelste baan = Rozenburg, europoort
Rechts = spijkenisse
uitvoegstrook = spijkenisse gevaarlijke stoffen.
Ik reed dus op de middelste baan is voor mijn richting de meest rechtse baan. Ik kwam van mij werk en ging naar mijn huis dus ik heb niets te zoeken in spijkcity.
Hoe kan ik dit nou aanvechten? Heb vanmorgen foto's genomen van de borden boven de weg en ook de situatie.
Links en middelste baan = Rozenburg, europoort
Rechts = spijkenisse
uitvoegstrook = spijkenisse gevaarlijke stoffen.
Ik reed dus op de middelste baan is voor mijn richting de meest rechtse baan. Ik kwam van mij werk en ging naar mijn huis dus ik heb niets te zoeken in spijkcity.
Hoe kan ik dit nou aanvechten? Heb vanmorgen foto's genomen van de borden boven de weg en ook de situatie.
robert db zei:
Mark: zie standaard juridische brief bij <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 35&forum=6" TARGET="_blank">deze</A><!-- BBCode End --> topic
ja in dat ouwe topic stond zon brief.
dennis16V alias formely known as kliko zei dat er wat foutjes instonden.
direct werd hem gevraagd wat er fout was, we weten het nog niet. dus:
dennis16v c.q. kliko: wat is er fout in die brief?
ik denk dat meer mensen dat wel wil weten.
r
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2001-12-07 12:47 ]
ja in dat ouwe topic stond zon brief.
dennis16V alias formely known as kliko zei dat er wat foutjes instonden.
direct werd hem gevraagd wat er fout was, we weten het nog niet. dus:
dennis16v c.q. kliko: wat is er fout in die brief?
ik denk dat meer mensen dat wel wil weten.
r
-----------------
*** no cash - no problem ***
[ This message was edited by: robert on 2001-12-07 12:47 ]
-
- Erelid - RvT
Lees : 3 baans snelweg met 1 uitvoegstrook...On 2001-12-07 12:40, Menno
wrote:
Volkomen terecht Tino dat je een bon hebt, sterker nog, als je in staat bent om bij 4 banen de middelste te kiezen verdien je een medaille.
Maar ff serieus, foto en briefje moet wonderen doen.
en bedankt menno

ik hoop voor je dat je de foto's rijdend vanuit je auto hebt genomen. Anders krijg je nog een correctie vanwege oneigelijk gebruik van de vluchtstrook.On 2001-12-07 12:35, Tino
wrote:
Heb vanmorgen foto's genomen van de borden boven de weg en ook de situatie.
r
-
- Erelid - RvT
Ikke niet hoor ben gewoon op de vluchtstrook gestopt en toen de foto's genomen.
Is misschien wel slim ja om rijdend de foto's te maken. Doe ik morgenochtend wel moet toch naar de stad toe..
Is misschien wel slim ja om rijdend de foto's te maken. Doe ik morgenochtend wel moet toch naar de stad toe..
Dat klopt inderdaad! Hier op de ring A10 heb je bij elke invoegstrook een stuk doorgetrokken streep tussen de rechterrijstrook en de strook links daarvan. Om je dus te dwingen op de meest rechter rijstrook te blijven als je daar al rijdt.On 2001-12-07 17:10, Maus
wrote:
Straks mag je niet eens meer een baantje naar links om het invoegende verkeer wat meer ruimte te geven om in te kunnen voegen.![]()
(Ik heb overigens ook geleerd met lessen om vooral NIET een baan naar links op te schuiven, dit geeft een onrustig verkeersbeeld)
kheb 5 Dec. ook 2 bekeuringen in een kwartier op 25 Okt. (jaja een KWARTIER) Allebei op etzelfde punt en 390 piek bij elkaar.
Dank u sinterklaasje!!!!
Dank u sinterklaasje!!!!
even afkloppen, met me eigen auto heb ik nog nooit een bon gehad voor te snel rijden, lang leve de stinger en het geluk....
wel in de auto van me pa, was een beetje lullig, ongevraagd meegenomen, je kent het wel, pa op vakantie, auto voor de deur, net je rijbewijs.... ai, 57 op een 50 km weg, beetje stom...
die ouwe heb in een deuk gelegen!! is iig beter als dat ie pissed of had geweest.
wel in de auto van me pa, was een beetje lullig, ongevraagd meegenomen, je kent het wel, pa op vakantie, auto voor de deur, net je rijbewijs.... ai, 57 op een 50 km weg, beetje stom...
die ouwe heb in een deuk gelegen!! is iig beter als dat ie pissed of had geweest.
Immer wieder die verdammte Holländer
Weliswaar geen snelheidsovertreding maar toch:
M'n vriendin heeft vannacht om 1 uur, in dit kleine onbenullige dorpje, waar 't volledig uitgestorven is vanaf 't moment dat de zon ondergaat, waar geen straten maar karresporen zijn, waar geen auto's maar paard en wagens zijn, een bekeuring van van 60 pieken gehad van 2 van die blauwe lichten omdat ze een eenrichtingsstraatje van de verkeerde kant inreed, omdat er een andere weg opgebroken was. Straatje van 100meter, stelletje nazi's.
M'n vriendin heeft vannacht om 1 uur, in dit kleine onbenullige dorpje, waar 't volledig uitgestorven is vanaf 't moment dat de zon ondergaat, waar geen straten maar karresporen zijn, waar geen auto's maar paard en wagens zijn, een bekeuring van van 60 pieken gehad van 2 van die blauwe lichten omdat ze een eenrichtingsstraatje van de verkeerde kant inreed, omdat er een andere weg opgebroken was. Straatje van 100meter, stelletje nazi's.
rev it like a rental
-
Hijs binnen hoor!
Leuk kerst kadootje -NOT-
3 november (na de meeting in de Meern ghehe)
A12
geconstateerd: 151 (na meetcorrectie)
NLG: 280,-
gelukkig geen OM pfieww
ff kijken of ik de foto nog kan opvragen.
Paul, heb jij heb ook in de bus gehad?

Leuk kerst kadootje -NOT-
3 november (na de meeting in de Meern ghehe)
A12
geconstateerd: 151 (na meetcorrectie)
NLG: 280,-
gelukkig geen OM pfieww
ff kijken of ik de foto nog kan opvragen.
Paul, heb jij heb ook in de bus gehad?