wie kan mij vertellen hoe ik de bumpers strak kan maken van mijn twingo
kan het niet echt vinden in de search en heb het laats hier wel gezien maar kan het ook niet terug vinden en daar ging het ook niet goed om dat het plameur barste liefst met foto
strak maken van bumpers twingo
Wat wil je dan doen aan je bumpers?
Zit er reliëf op je bumpers? Schuren.
Moeten er gaten gedicht worden? Plastic-lassen of een polymat erachter en plamuren.
"Ribbels" die opgevuld moeten worden? Plamuren of dichtmaken met polyhars.
Dan: Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren.
*Zorg dat alles goed vetvrij is voordat je gaat plamuren, dat is de reden dat het regelmatig foutgaat namelijk
(Spreekt uit eigen ervaring... )
Succes!
Zit er reliëf op je bumpers? Schuren.
Moeten er gaten gedicht worden? Plastic-lassen of een polymat erachter en plamuren.
"Ribbels" die opgevuld moeten worden? Plamuren of dichtmaken met polyhars.
Dan: Schuren, Schuren, Schuren, Schuren, Schuren.
*Zorg dat alles goed vetvrij is voordat je gaat plamuren, dat is de reden dat het regelmatig foutgaat namelijk

(Spreekt uit eigen ervaring... )
Succes!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
zorg indd goed dat alles vet vrij is met spuiten,, heb ik ook gehad met mijn bumpers van de twingo kwam zo'n sinasappel effect op..
ik heb bij mij twingo de roosters uit de orginele voor bumper gehaald en daar achter wit racegaas geplaatst, en bij de achter bumper 2 gaten in gezaagt en ook racegaar achter geplaatst.

ik heb bij mij twingo de roosters uit de orginele voor bumper gehaald en daar achter wit racegaas geplaatst, en bij de achter bumper 2 gaten in gezaagt en ook racegaar achter geplaatst.
ik wil het aleen maar strak maken zo dat het een geheel is maar gaten er in maken vind ik niet mooi sory voor die het wel hebben maar ik vind het zo nep en dat zie je al van een afstand
daarom vind ik het strak mooier als ik er gaaten er in wil hebben dan koop ik wel van die kits maar daar zijn er ook niet veel mooie van ik vind ze al gouw overdreven uit zien ik
maar ik vind ook dat ieder moet doen wat zij of hij mooi vinden
en naar het geld moeten kijken wat ze kunnen besteden en dan is zagen al gouw de oplosing
ik hou van simpel en glad geen randjes en bubeltjes en als het kan een stuk er onder maken maar wel zo dat het een geheel lijkt
daarom vind ik het strak mooier als ik er gaaten er in wil hebben dan koop ik wel van die kits maar daar zijn er ook niet veel mooie van ik vind ze al gouw overdreven uit zien ik
maar ik vind ook dat ieder moet doen wat zij of hij mooi vinden
en naar het geld moeten kijken wat ze kunnen besteden en dan is zagen al gouw de oplosing
ik hou van simpel en glad geen randjes en bubeltjes en als het kan een stuk er onder maken maar wel zo dat het een geheel lijkt
vink ook mooi als het helemaal strak is of met zo'n lip er onder en dan mee spuiten is ook mooi en niet te overdreven.