kabel voor achteruit 19 phase 1 geknapt Wat nu?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
josco

Hoi,

ben newbie hier maar hoop dat jullie mij kunnen helpen...
net bij het achteruit inparkeren merkte ik dat hij niet in zijn achteruit wil, heb de pookhoes verwijderd en zag dat het kabeltje voor de acheruit was geknapt :( What to do??? heb inmiddels de middenconsole verwijderd maar werd er niet veel wijzer van... Moet ik de versnellingsbak demonteren om dit euvel te herstellen?? ik sta open voor tips en suggesties en hoor graag wat van jullie.... bvd en mvg Jos
Riël
Über-Spammer

Er zit daar geen kabeltje voor de achteruit hoor, dat is vast een ander draadje voor sigaretteaansteker ofzo :)

De achteruit wordt geselecteerd door je schakelstang die onder de auto hangt. Een keer in de 1e versnelling en dan snel in de achteruit werkt ook niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
josco

bij een phase 2 is het anders waarschijnlijk er zit daar een ander grendelmechanisme voor de achteruit. Is er misschien iemand op het forum met een pdf van de vraagbaak voor de phase 1?
Bart V

Er zit in de pook een ijzerdraadje die de schakelstang lift als je de pookknop omhoog trekt, ik gok dat hij die bedoelt :)

Naar mijn weten is die van een ph2 gewoon hetzelfde hoor, en kan je dus een pook halen uit elke willekeurige 19 op de sloop.
josco

thanx! ik zal hem demonteren en dan kijk ik wel op de sloop
Plaats reactie