hoi weet er iemand of de achterichten van een megane phase1 ook in de phase 2 passen?
ik zelf rij met een phase 1 en kan lexus achterlichten kopen van een phase2
achterlichten phase1 en 2
-
past geloof ik fysiek wel, alleen zul je wat aansluitingen moeten aanpassen met de soldeerbout 
op het meganecoupe forum is hier over wel info te vinden volgens mij.

op het meganecoupe forum is hier over wel info te vinden volgens mij.
van de coupe is het zo dat fase 2 lampen niet standaard in de fase 1 passen, je moet er een stukje metaal voor weghalen, anders past het niet maar dat zie je verder niet. dus of het zomaar past bij een 'gewone magene' dat zou ik niet met zekerheid durfen te zeggen. ff navragen bij renault?arnovw schreef:de print enzo is ni erg gewoon dat de lichten zelf passen en waterdicht zijn dat de vorm hetzelfde is
is wel voor de megan 5 deurs berline phase 1 waar ik lichten zou willen in zetten van de 5deurs phase 2 dus beide geen coupe's he
succes
-
heb vorige week black lexus look lampies besteld (http://www.carpartstuning.nl/lexus%20renault.htm)
en zijn voor zowel fase 1 en 2
je krijgt alleen 2 setjes stekkers + lamphouders zodat je zelf kan kiezen tussen de 1 en de 2
en zijn voor zowel fase 1 en 2
je krijgt alleen 2 setjes stekkers + lamphouders zodat je zelf kan kiezen tussen de 1 en de 2