hallo,
Wat kost het om van de clio 16V 1800 phase 1 uit 91 de distributieriem te vervangen.
en als het duur is WIE verveeld zich en wil graag dat ding voor me vervangen.ook de lagers daar moeten er even opnieuw op.
startmotor heb ik zelf gedaan maar mijn god wat duurde dat lang ben er 7 uur mee bezig geweest(bouten vast,startmotor wou er niet af daarna er weer niet op)
distributieriem vervangen van een 16V 1800 phase 1
-
distributieriem geknapt einde blok en auto denk ik
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Is dat na je post van gister gebeurt????
Zo ja, wel heel toevallig
Alsof de duivel er mee speelt
Einde blok hoeft natuurlijk niet, als je het er voor over hebt, valt het wel te reviseren, is alleen niet goedkoop, vooral als je het door een bedrijf laat doen is het erg prijzig.
Als je iemand kent, dan verandert het verhaal al wat.
Zo ja, wel heel toevallig

Einde blok hoeft natuurlijk niet, als je het er voor over hebt, valt het wel te reviseren, is alleen niet goedkoop, vooral als je het door een bedrijf laat doen is het erg prijzig.
Als je iemand kent, dan verandert het verhaal al wat.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
de gene waar ik de auto van kocht is een heel goede kennis.
Hij laat de auto klaarmaken voor mij want het is wel heel lullig na 20KM dat ik de auto heb het hele ding aan gort loopt.
Hij laat de auto klaarmaken voor mij want het is wel heel lullig na 20KM dat ik de auto heb het hele ding aan gort loopt.
-
ja maar het blijft klote ik heb er net 20KM mee gereden en dan al stuk geeft niet veel vertrouwen he
tja.. Het is niet dat een distributie riem het euwige leven heeft he. En misschien trapte jij net ff tehard op het gas met een oude riem.. Je weet het niet.. Maar zo'n riem moet eigelijk altijd de 100000 wel halen.. Dus gewoon verangen bij 80000 en dan weet je dat je geen risico loopt.. En ik geloof niet dat jij nog 80000 in die auto zult rijden 

-
ik reed net van me werk weg en bleef onder de 2500 toeren
Shit happens 
Als de verkoper het fixt is het toch goed?

Als de verkoper het fixt is het toch goed?

[edit door mod]
sorry, maar een commerciele link staan we niet toe.
voor meer info over reclame op de site, gaarne wenden tot Riel.
sorry, maar een commerciele link staan we niet toe.
voor meer info over reclame op de site, gaarne wenden tot Riel.
reglement schreef: Het is niet toegestaan voor onze leden/forumgebruikers om de site te gebruiken voor commerciele doeleinden. Dit is uitsluitend voorbehouden aan onze sponsoren.