Van mijn megane 1.6e uit '97 doet het klokje/thermometer het niet meer.
De zekering is oké.
Mijn vraag is, hoe bouw ik hem uit, moet ik veel slopen?
In de vraagbaak staan dit soort probleempjes niet vermeld.
Wie weet het.
Met vriendelijke groeten
Sander Hupkes
megane 1.6e klokje/thermometer doet niets meer
bovenpaneel eraf halen: afdekplaatjes boxen los, boxen losmaken, schroefjes bovenpaneel los (torx 20 dacht ik), een tik ertegen geven (met de vuist op het uitstekend stuk achter het stuur/boven instrumenten paneel naar boven kloppen) en de rest wijst zichzelf uit.
-
ik heb hetzelfde voor met mijn thermometer, hij werkt nog want in de zon kan je de temperatuur aflezen maar het lampje werkt niet.. nog iemand die iets meer tips kan geven over het herstellen?
greets
greets
percies zoals hierboven al beschreven staat kan je de bovenkant van je dash eraf schroeven en dan kan je eenvoudig bij je klokje / thermometer. en dan gewoon kwestie van effe ander lampje derin. zal waarschijnlijk een wedge-base 1,2 W lampje inzitten.
R5GTT. Drive it like you stole it
Bij de dealer kan je een doosje lampjes voor je dashboard halen. Gewoon ff vervangen 

breng er van het autokerkhof mee, heb eens een halve emmer gratis en voor niets meegekregen. Ze gaan mss niet zo lang meer mee, maar heb voor de komde 150 jaar gratis lampjesWilma schreef:Bij de dealer kan je een doosje lampjes voor je dashboard halen. Gewoon ff vervangen