Op een gemiddelde meeting, zijn er dan veel meer mannelijke dan vrouwelijke GTT eigenaren? (Ik kan persoonlijk altijd erg genieten van een mooie Babe in een dito snelle auto, vooropgesteld dat ze weten waar het gaspedaal zit) of valt het mee en zijn er ook nog dames die met dit 'sleutelbakje' rondtoeren?
Je hebt zelf toch al een babe in een gttOn 2001-11-28 10:31, extreme
wrote:
Op een gemiddelde meeting, zijn er dan veel meer mannelijke dan vrouwelijke GTT eigenaren? (Ik kan persoonlijk altijd erg genieten van een mooie Babe in een dito snelle auto, vooropgesteld dat ze weten waar het gaspedaal zit) of valt het mee en zijn er ook nog dames die met dit 'sleutelbakje' rondtoeren?

Deze babe heeft zich inmiddels al aangemeld op de site, of niet???
Dacht het toch wel. Monique was het toch.
mzzl
Dacht het toch wel. Monique was het toch.
mzzl
-
- Contacteer:
Een vriendin in een GTT, wat wil je nog meer
Ja, volgens mij ben je de enige.
Ja, volgens mij ben je de enige.
-
- Contacteer:
He Monique, als ik jou was, zou ik de velgen weer origineel maken en een setje witte knipperlichten 

ik ga van het weekend wel even op de motorkap van mijn vijfje liggen voor een leuke foto 

hebben jullie <a href="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... 4">deze</a> al gezien ?
:lol: gt met tijgerprint

Hee Mo, als je op de auto gaat liggen dan wel in je latex pakje he?
*smile*
dan maak ik de foto's wel
*smile*
dan maak ik de foto's wel
Ga maar in de rij staanOn 2001-11-29 16:59, extreme
wrote:
Hee Mo, als je op de auto gaat liggen dan wel in je latex pakje he?
*smile*
dan maak ik de foto's wel![]()

We hebben nog een Babe met een GTT. Mijn vriendin namelijk

En niet zomaar een 5je. Nee, een rally 5. Ding is helemaal verstevigd en gemodificeerd. Moeten hem alleen nog in elkaar zetten.
mzzl
waar zijn die foto's 

HET WEEKEND IS BIJNA VOORBIJ !!!On 2001-11-29 15:02, Monique
wrote:
ik ga van het weekend wel even op de motorkap van mijn vijfje liggen voor een leuke foto![]()
Wij wachten ...

Bruno
-
je hebt trouwens zelf ook wel een mooie babe Hans! Net als jij Chris...ik vind dus dat er wel meer babes mee moeten komen tijdens meetingsOn 2001-11-28 18:46, Hans R.
wrote:Je hebt zelf toch al een babe in een gttOn 2001-11-28 10:31, extreme
wrote:
![]()

-
- Über-Spammer
Maar je weet in iedergeval wel dat hij goed gebruikt word 

Die is echt al vaak van eigenaar gewisseld, ik heb hem al bij drie garages hier in de regio ooit te koop zien staan.On 2001-11-29 15:55, Ploegah
wrote:
hebben jullie <a href="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... 4">deze</a> al gezien ?
:lol: gt met tijgerprint