Heren,
De lampjes boven mijn zonneschermpjes willen niet branden. Heb ze al door gemeten maar die buislampjes zijn goed. De lampjes van het middenconsole in het plafond branden wel.
Wat zou dit probleem kunnen zijn?
Tevens als ik mijn hand achter mijn deurhendel steek zou de deur openen moeten gaan, maar dit werkt ook niet. Heb denk ik alle zekeringen al nagekeken, maar kan niet ontdekken dat er 1 kapot is.
Alvast bedankt voor het meedenken!!
Groet Luuk
Laguna II (2002) Lampjes boven je zonneschermpje
-
De lampjes boven je zonneschermpjes worden ingeschakeld door een schakelaar in je zonneschermpje (massa-schakeling). Die willen nog wel eens slecht contact maken. Even openschroeven dus en controleren/schoonmaken.
Wat betreft je keyless-entry:
Ik ga ervan uit dat je een privilege of initiale versie hebt want alleen daar zit het op. Als die het niet doen, zit het vaak in de keycard. Toen ik mijn auto (privilege) kocht deed die het ook niet, terwijl de zijknipperlichten wel lang, constant, bleven branden als ik de middelste knop op m'n keycard indrukte, dus het keyless-entry inschakelde. Toch bleek de card niet goed, want na vervanging (kosten voor de dealer, was nl. al niet goed bij aflevering) deed hij het wel probleemloos.
Succes, Laguna II GT Dci
Wat betreft je keyless-entry:
Ik ga ervan uit dat je een privilege of initiale versie hebt want alleen daar zit het op. Als die het niet doen, zit het vaak in de keycard. Toen ik mijn auto (privilege) kocht deed die het ook niet, terwijl de zijknipperlichten wel lang, constant, bleven branden als ik de middelste knop op m'n keycard indrukte, dus het keyless-entry inschakelde. Toch bleek de card niet goed, want na vervanging (kosten voor de dealer, was nl. al niet goed bij aflevering) deed hij het wel probleemloos.
Succes, Laguna II GT Dci