Hoi,
Mijn dynamo is kapot. Liefst zou ik hem zelf vervangen, maar ik weet niet waar dat ding zit. Gaat om een Clio 1.2 RL uit 1994. Kun je bij dat type zelf bij de dynamo, of moet 'ie daarvoor op een brug?
dynamo zelf vervangen? clio 1.2 RL
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Welkom hier.
even een kleine tip. koop een vraagbaak. Daar staat bijna alles in wat je wil weten.
Dynamo kan je zelf vervangen. zit aan de zijkant van de motor aan de passagiers kant. bijna tegen de koplamp aan. Je hebt geen brug of wat nodig.
Succes.
GR.Frits
even een kleine tip. koop een vraagbaak. Daar staat bijna alles in wat je wil weten.
Dynamo kan je zelf vervangen. zit aan de zijkant van de motor aan de passagiers kant. bijna tegen de koplamp aan. Je hebt geen brug of wat nodig.
Succes.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
bv: http://www.marktnet.nl/Vraagbaak-Renaul ... 3-958.htmlarne schreef:"koop een vraagbaak"
dat is een soort "knutsel aan je eigen clio voor dummies"? waar vind ik zoiets?
of ebay

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat moet ernog meer gebeuren dan?arne schreef:bedankt voor de tip! gelijk besteld, proberen om de andere reparaties ook zelf te doen. kan nog interessant worden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Schijven vervangen stelt niet zo veel voor.. Staat ook in de vraagbaak. Vergeet alleen niet tegelijk met je schijven ook nieuwe remblokken te monterenarne schreef:hij moet gekeurd worden, en vorig jaar waren de remschijven voor net aan goedgekeurd dus die wil ik ook vervangen.

Succes.