Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Van onderstaande mensen heb ik geld ontvangen :

23-04-01
- Cris Heemkerk 115,-
- Joost van der Hammen 115,-
- Jochem de Haas 115,-
Pieter
Contacteer:

ik heb het meteen dezelfde dag gestort. Maar ja, bank -> postbank duurt effe. Moet wel binnenkomen
Anonymous

Is goed, ik hou hier alleen bij welke mensen betaald hebben zodat je weet waneer het geld is gestort.
marco

tja ik heb zaterdag het geld gestort, maar ja zoals ik al heb gemaild naar tackie dat mens van de postbank zei dat dat wel anderhalve week kon duren omdat het een girorekening is , we zien wel het geld is wel gestort kwam ook nog eens 6 gulden overmaak kosten bij #@$&^%^$& <lol>
groetjes marc
Anonymous

Nou, van die 6 gulden heb ik nog nooit gehoord, wel dat het wel eens even kan gaan duren. Zelf heb ik Girotel, dus ik kijk elke avond of er wat gestort is.
marco

tja martijn toch hebben pat en ik 6 gulden overmaakkosten moeten betalen op het postkantoor , maar ja maakt niet uit ,hoofdzaak dat we het boekie maar hebben <lol> groetjes marco en pat
Job-turbo
Contacteer:

Ik heb het gister overgemaakt dus dat komt er ook aan!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Klopt, als je het stort op andermans rekening, dan moet je stortingskosten betalen.

Klote banken. En waar werk ik?? Juistem ja... :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

25-04-01 Betaald:

Bas 2x 230,-

2 Boeken dus :smile:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 25 apr 2001 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Betaald 25-04-01

Hugo Rosbach 115,-
Anonymous

OK

Hier was ik dus al bang voor. :sad::sad::sad:

Er heeft iemand geld overgemaakt, direct aan het loket volgens mij.

Ik heb geen naam alleen STORTING DOOR DERDE en ook geen tegennummer. Van wie is dit geld?

En niet gelijk iedereen roepen IK,IK,IK :smile:

NOGMAALS:

ZET JE NAAM ER BIJ, MAAK GEBRUIK VAN EEN OVERSCHRIJVING. DAN KRIJG IK HET TEGENNUMMER TE ZIEN EN DE NAAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NAAM,NAAM,NAAM,NAAM,NAAM,NAAM,NAAM.

Mijn dank zal groot zijn als er fff snel wordt gereageerd.

Verder gaat het wel goed met me, hoor :smile:
Maar hier wordt ik een beeeetje moe van.
Bas
Bestuurslid

Da's marco dan denk ik of niet?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Pieter
Contacteer:

ik vind het een beetje raar dat mijn geld nog niet binnen is. Ik heb dezelfde dag nog over laten schrijven.
Anonymous

Ja, dat denk ik ook. Dat het Marco is.
Ik zie het wel als ik van een ieder het geld heb gehad.

En Grossie. 4 Mensen hebben het geld contant bij mij gebracht, dus dat is altijd sneller. Gisteren kreeg ik pas de 1e overschrijving binnen + die storting door derde.

Alleen de overschrijving van Hugo was binnen.

Ik krijg nu nog van 3 mensen geld, dan kan ik gaan copieren. Van Marco of Patrick van E.Bosma en Pieter Grosfeld.

Ik zie het wel verschijnen
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 26 apr 2001 8:28, 1 keer totaal gewijzigd.
marco

uhm dat zal dan wel van mij zijn denk ik ,
raar dat mijn naam daar niet bij staat , heb ik wel op die check erbij gezet dat het van mij was ,ik heb dit wel direckt aan het loket gedaan weet niet of dat wat uitmaakt natuurlijk en of dan mijn naam erbij komt ,
groetjes marco
Anonymous

OK is goed.

Er is volgesn mij niemand anders die het direct heeft gestort aan het loket. En anders zie ik het wel als de andere hebben betaald.

Het komt wel goed. Ik denk dat ik voor het einde van de week wel al het geld heb. En anders ga ik wel alvast copieren. ik weet dat iedereen het geld heeft gestord. Maar ik wacht nog tot a.s. maandag.
marco

oke is goed martijn , we horen het wel
groetjes marco
Anonymous

OK
26-04-01

P. Grosfeld Fl. 115,-
Anonymous

OK
26-04-01

P. Grosfeld Fl. 115,-
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bijna iedereen nu........ :smile:

Was wel even gezellig maandag Martijn!
Ik hoop dat het niet te laat voor je is geworden? :lol:
Anonymous

Nou, ik kon er s'morgens niet makkelijk uit komen, ach ja.:smile:

Ik heb net het boek naar de reproservice gebracht. ik heb nu van 8 mensen geld binnen en laat dus 8 boeken maken.

Als ik nu nog van iemand geld binnen krijg dan bel ik fff naar die repro en dan maken ze er nog een bij.

En FUCK, ik speel gewoon net qiet. Het had echt niet duurder moeten zijn, maar hoe meer boeken, des te goedkoper :smile:

Als het goed is nog 2 mensen.

Volgens die reproservice moet het volgende week woensdag klaar zijn. Just in Time :smile:

10 boeken, Ik neem denk ik een aanhanger achter m'n GT op 6 Mei :grin:
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 26 apr 2001 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

:lol: Niet boos worden op mij hoor!!! :lol:

PS : Ik heb nog een imperial voor op het dak van je 5 dan kan je iets meer scheuren richting Nijmegen!!!! :lol:
Job-turbo
Contacteer:

Heb je het geld van mij nog niet binnen onder de naam Bosma?? Ik wil hem wel hebben hoor!! anders moet je me maar even mailen

Groeten
JOB
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee martijn als je nu echt qiet speelt dan zijn we je wel nog wat verschuldigd . want het is natuurlijk best heel bijzonder dat wij zo een copie bemachtigen van het werkplaatshandboek over de 5 . ik heb het bij verschilende dealers gevraagd maar nee was steeds het antwoord .dus als iemand ideeen heeft voor een aardigheidje dan lees ik het wel .
Anonymous

Ach, dat komt wel goed.

Ik zal deze week en anders begin volgende week de laatste 2x 115,- krijgen.

Ik heb nu een speling van 60,-. Daar moet ik nog ffff 10 ringbanden voor zien te ritselen.

De prijs zit zo in elkaar.

Het copieren van het eerste boek is het duurst, omdat dat van het orgineel moet en dat is handwerk. Dit kost rond de 400,-
Dan kost elke copie nog 60,-. Dus begrijpen jullie wel dat meer copies mij alleen maar meer ruimte geven om er iets moois van te maken.
Job-turbo
Contacteer:

Is mijn geld nog steeds niet binnen???????
Anonymous

Nee,

Maar zal morgen wel komen, zit konuginndag tussen. Dan doen ze bij DE BANK :smile:.
Bas
Bestuurslid

Je weet het he :smile:
Anonymous

Goede Morgen, Nou de boeken zijn klaar en liggen achter in mijn auto, mooie ringband, moet alleen nog een paar voorkantjes printen. Ga ik zo doen.

Heb helaas maar 8 copieen, Ik heb gisteren nog gekeken maar ik heb geen geld ontvangen meer.

Mocht het deze week nog komen laat ik natuurlijk nog een copie maken, alleen denk ik niet dat ik ze 6 mei bij me kan hebben.

6 Mei dus 8 copien, voor diegene die betaald hebben.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooi, ik ben benieuwd hoe het resultaat geworden is Martijn bedankt alvast, en zie ze 6 mei wel.
marco

alrighty than verheug me al op 6 mei , nog 4 nachies slapen :grin: en zekers verheug ik me ook op dat werkplaatshandboek:grin:
Job-turbo
Contacteer:

Ik snap er niets van waar mijn geld dan blijft ik ga er maar even achteraan bellen denk ik.:evil:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

helemaal goed , nu nog ff droog weer of nog mooier het weer van vandaag , dat zou lekker zijn .
Plaats reactie