Ik kan voor 400,- een 19 16v kopen op lpg. Er is niet zo netjes mee gereden maar het enige mankement wat ze bij de apk hebben aangegeven is dat dit jaar een motorsteun moet worden vervangen. Voor ik ga kijken wat er eventueel nog meer mee loos is wil ik toch graag weten of dit makkelijk zelf te doen is of niet. Ik heb in de search zitten zoeken mar zag wel wat staan dat dit zelf mogelijk is maar als het de achterste steunen zijn dat je zonder brug er moeilijk aan kan. Heeft er iemand misschien foto's van de steunen zodat ik zelf een beetje kan kijken hoe ik ze kan vervangen.
Ik weet dus nog niet wat er verder eventueel met de auto aan de hand is maar daar ga ik nog naar kijken. Maar wilde eerst weten wat het kost aan geld of tijd om de steun zelf te vervangen/laten vervangen alvorens ik een uur in de auto kruip om te gaan kijken.
hulp bij motorsteunen
de voorste motorsteunen zijn echt een makkie, dat stelt niets voor. De achterste is wat lastiger, zeker als er stuurbekrachtiging op zit..
-
volgens mij hebben ze allemaal stuurbekrachtiging. ik heb laatst ook de achterste vervangen en heb hierbij het blok eruit gehaald. zelfs toen was het nog pokkewerk maar dat kwam omdat het op de plek krijgen kutwerk isAcid schreef:hij is van januari 1991. is nog phase 1 dacht ik heeft die al stuurbekrachtiging? Hoeveel werk is het totaal en heeft iemand foto's van de steunen onder de auto?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl