ik heb een vraagje voor jullie ?
wat kan ik allemaal doen met een 2.0 carbu uit een '91 r25 gts
want op dit moment trek zij langs geen kanten op
dus vraag ik aan jullie wat ik allemaal zou kunnen veranderen om dit te veranderen
bij voorbaat dank
wat kan ik allemaal doen met een r25 gts (2.0 carbu )
Een andere auto kopen (een V6 of V6 turbo)
Die 25's kosten geen drol meer en ik zou me de moeite van een motorswap bewaren tenzij de carroserie nog zo keihard en netjes is dat het de moeite van een motorswap waard is.
Veel opties voor een andere motor heb je niet, een 2.2-12v is wel wat sneller, maar ook geen strepen trekker.
De huidige motor aanpakken is al helemaal zinloos. En een V6 erin hangen zal in België wel helemaal moeilijk wezen.
Die 25's kosten geen drol meer en ik zou me de moeite van een motorswap bewaren tenzij de carroserie nog zo keihard en netjes is dat het de moeite van een motorswap waard is.
Veel opties voor een andere motor heb je niet, een 2.2-12v is wel wat sneller, maar ook geen strepen trekker.
De huidige motor aanpakken is al helemaal zinloos. En een V6 erin hangen zal in België wel helemaal moeilijk wezen.
Nee, niets waar je echt blij van wordt. Hij zal er vooral meer van gaan zuipen. Of je zit met mogelijkheden waarvan de kosten de baten en alternatieven overstijgen.
Wellicht vind je op de sloop een carburateur van een grotere motor die je passend krijgt, iets in die richting zou je moeten zoeken.
In geval van injectie kun je m laten chippen.
Wellicht vind je op de sloop een carburateur van een grotere motor die je passend krijgt, iets in die richting zou je moeten zoeken.
In geval van injectie kun je m laten chippen.
Laatst gewijzigd door Riël op di 13 jun 2006 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: GTT
blok aanpassen voor turbo erop maarja zou zeggen zoek een leuke 25 turbo of v6 is veel goedkoperbonsai schreef:is er dan zonder een engine-swap echt niks aan te doen?