Hallo
Mijn vraag luid dus als volgt ben sinds kort in het bezit van een Renault twingo uit december 1994
Het is een semi automaat
maar nu luidt het probleem als volgt.
Als ik in zijn twee rij rond de 20 km/h en ik geef vol gas dan gaan de toeren erg omhoog maar de snelheid niet....
Zou het kunnen zijn dat er een beveiliging in zit zodat je de koppeling niet teveel op zijn klote geeft of zou dit gewoon komen doordat de koppelingsplaten op zijn....
ik heb ook al van iemand gehoord dat het ook aan het oliepeil in de bak kan liggen niet dat ik me dat kan voorstellen maar goed...
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen
grtz Python
Versnellingsbak Semi-automaat (Twingo1.2)
Als ik me goed herinner waren die twingo's een soort handbak maar met een automatische koppeling.
Dan kan het zijn dat de koppelingsplaten versleten zijn, maar het kan ook dat het systeem wat voor die automatische koppeling zorgt niet goed is. Misschien dat er wat aan af te stellen valt of als het een hydraulisch systeem is dat er geen of te weinig olie in zit?
Dan kan het zijn dat de koppelingsplaten versleten zijn, maar het kan ook dat het systeem wat voor die automatische koppeling zorgt niet goed is. Misschien dat er wat aan af te stellen valt of als het een hydraulisch systeem is dat er geen of te weinig olie in zit?
Ik heb inderdaad wat na gevraagd maar ze zeggen inderdaad dat het de koppeling is al heb ik daar nog zo me twijfels over
als ik hem in zijn 2 zet en gas geef met de handrem erop trekt hij hem vet door zijn handrem heen dus ik durf het niet te zeggen maar goed ik gaat nog ff verder bellen en hopen dat daar wat uitkomt
grtz python
als ik hem in zijn 2 zet en gas geef met de handrem erop trekt hij hem vet door zijn handrem heen dus ik durf het niet te zeggen maar goed ik gaat nog ff verder bellen en hopen dat daar wat uitkomt
grtz python