Stoelverwarming Renault laguna 1.9 dci????

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
Imad

Ik heb een probleem ten eerste:

Heeft een Renault 1.9 DCI (RXT) stoelverwarming zo ja, waar kan ik het aan/uit knopje vinden?

En ik wil mijn laguna verhogen maar de dealer zegt dat hulpveren niet mogelijk zijn volgens hem moet er een hele nieuwe set schokdempers erin klop dat? :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Als het erop zou zitten moet het aan de linkerkant van je stoel zitten, maar het is niet zeker want toen der tijd stond het op de optielijst voor € 270,-. :wink:
Imad

AnthonyR schreef:Als het erop zou zitten moet het aan de linkerkant van je stoel zitten, maar het is niet zeker want toen der tijd stond het op de optielijst voor € 270,-. :wink:
maar op mij dashboard staat er zo'n tekentje en als ik in de handleiding kijk staat er stoelverwarming aan en als ik onder de stoelen kijk zie ik allemaal electronica (dat is niet gewoonlijk) :lol:
Murray

Die elektronica onder je stoel is waarschijnlijk voor je gordelspanners. Een plunjer trekt je gordel strak in het geval van een aanrijding. Een ander deel van die elektronica is waarschijnlijk de bedrading voor je gordel sensor, die kijkt of je je gordel wel vast hebt gemaakt. (standje schoonmoeder, zeg maar)

Dat tekentje op je dashboard, brandt dat voordurend? wat goed mogelijk is, is dat er een universeel dashboard is gemaakt voor de laguna, waar altijd alle lampjes inzitten, ook als de optie niet is opgenomen in de auto. Als ie brandt, dan kan dat gewoon een foutje zijn.

Tenzij je stoelen natuurlijk warm zijn, maar dan weet je dat wel :P
Bryant

Ik heb het lampje er ook zitten maar heb ook geen stoelverwarming dus ik gok dat je het niet hebt...
Plaats reactie