Nouja dan mag je blij wezen dat AF nog zo vergevensgezind is... zat andere plekken waar het niet gaat, zoals die Megane heeft, das ergens bij Wipperman in de buurt toch?tutuur schreef:En nog duizenden met hemMichel Huisman schreef:Hey..een blinde bocht.. oh weet je wat, ik rij gewoon door, zal wel goed komen..
ACT: Nürburgring
-
- Car: Mégane RS
- Contacteer:
Die witte trophy ? Da's schwedenkreuz Steven, schaam je
was dat niet dezelfde plek waar vorig jaar die witte rs tig keer tolde
gr leo
bekijk de R26 viewtopic.php?p=2358329#p2358329
bekijk de R26 viewtopic.php?p=2358329#p2358329
-
- Contacteer:
Ja is pas de 3e op die plek binnen een jaar tijd
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Die Ka Sport, uit het 2e linkje, op de trailer. Dat is geloof ik degene die onze Amerikaanse vrienden hadden gehuurd afgelopen Juli.
iemand die het ze wil mededelen ?
https://youtu.be/fiKF5zSnW9E?t=138
iemand die het ze wil mededelen ?
https://youtu.be/fiKF5zSnW9E?t=138
Whehehe oeps, kom er alweer te weinig de laatste jaren, sorry MichelMichel Huisman schreef:Die witte trophy ? Da's schwedenkreuz Steven, schaam je
Eind Mei maar weer eens kijken hoe het is met de drukte...
Bocht ziet er vanuit deze hoek veel scherper uit...
-
- Car: Meerderen Renault's
Ja klopt heb alleen niet alles gefilmd was toch maar een half rondje vandaarMichel Huisman schreef:Ah daar is 'ie toch
Heb je geen beelden van dat rondje toevallig ? Want volgens mij had je wel een camera bij je of niet ?
-
- Contacteer:
Ah jij was er ook gisteren ? Was lekker rustig op de baan en genoeg NL-ers gezien..
Was er van 12 tot 3 ongeveer ... hoorde van de gigantische drukte (30 min wachten op je rondje) in de ochtend. Reed jij in die gele RS? Heb nog een paar anderen zien staan oh wacht, jouw Megane 2 RS heb ik voorbij zien gaan ja
-
- Contacteer:
'smorgens was het redelijk druk maar na 12:00 was 'ie zowat leeg. Ideaal..
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik ben niet de eigenaar maar ik wil ze ook welStephRS schreef:Ik heb nog een paar leuke foto's van een gele Megane RS (03-NBH-2) op de ring gisteren. Als de eigenaar even een PM stuurt
renaultsportregister@hotmail.com
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Deze is ook nog wel de moeite waard. Beelden vanaf 1994
@Ronald, te gek die beelden, grappig dat niemand nog met een helm rijd en/of kooi, anderzijds zijn de snelheden ook aanzienlijk lager...
Zijn er nog mensen die volgend weekend (4-5 Juni) heengaan? Wij zijn er weer met een groepie
Zijn er nog mensen die volgend weekend (4-5 Juni) heengaan? Wij zijn er weer met een groepie
-
- Contacteer:
Ohjee naar de klote.... ik of m'n 5?
Heb er wel zin in
Heb er wel zin in
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die bmw zeker ?
-
- Contacteer:
Merijn, je neemt toch wel de clio mee?
Mooi filmpje Ronald, wat een verschil in tijden zeg, toen kon je nog rustig stil gaan staan en een burn-out makenRonald1916V schreef:Deze is ook nog wel de moeite waard. Beelden vanaf 1994
Nee, helaas. Martijn is er niet bij en dan is de regel dat ie thuis blijft. Maar er staan al een paar extra weekenden mét Clio gepland, dus dat komt goed! Voor nu gaat de Audi mee.m1n1 (Jasper) schreef:Merijn, je neemt toch wel de clio mee?
Wat een mooi weekend! Supermooi weer gehad, 1 echte bui op zaterdag, maar vandaag echt topweer gehad! 2 rondjes met Jasper meegereden en zelf nog een rondje gedaan. Het was bijna rustig! Gemiddeld tussen de 60 en 80 auto's op de baan (dat staat tegenwoordig op dat grote scherm bij de zufahrt) en dat was goed te doen. Topdag! Nu effe de buurvrouw vragen of ze me effe goed in wil smeren met after sun.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Was inderdaad een waanzinnig mooi weekend! Vooral de zondag, gewoon net als jaren terug gewoon de ring nagenoeg de hele dag open en geen files en andere ellende op de weg.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ellen ...of de wat oudere buuf ?Merijn schreef: Topdag! Nu effe de buurvrouw vragen of ze me effe goed in wil smeren met after sun.