Centrale deurvergrendeling

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ron van der Leck

De centrale deurvergrendeling van mijn Laguna Alize 1.8 uit 11-95 werkt alleen via de middenconsoleknop, maar niet via de cylinders van de beide voordeuren, trouwens ook niet via de afstandsbediening.

Heeft iemand enig idee waar ik dat kan verhelpen?
De zekering heb ik al gecontroleerd!

Bedankt vast.

Ron
Riël
Über-Spammer

Zit daar nog hetzelfde witte relais in als in de oudere cv's?
Misschien is dat relais stuk.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
knarF16V
Contacteer:

als het relais stuk is dan werkt de schakelaar in de middenconsole ook niet

kijken even of je voedingsspanning bij de motoren in je deuren hebt of in de console van de ontvanger.

in de deur heb je 5 draden, bij het motortje, 1 daarvan moet ALTIJD spanning hebben als het goed is, is dat niet het geval dan moet je dat gaan nakijken.

al geloof ik dat de voeding voor de schakelaar in de middenconsole van dezelfde draad komt als die naar boven gaat naar de ontvanger en naar je deuren toe.

in elk geval is het verstandig te beginnen met meten.

succes, en ik hoor het wel als je er niet of wel uit komt.
frank
CLIO 16V --> 19 16V
CarloZ

Hallo,

Ik heb ook een Laguna Alizee 1.8 van 1995, en ik heb exact hetzelfde probleem... het begon eerst dat de CV niet goed werkte via de afstandsbediening.... dacht dus dat het aan de batterijen lag, deze vervangen, en sindsdien doet hij het helemaal niet meer :evil:

ook bij mij doet de CV het via het middenconsole en als ik de portier met de deur openmaak, doet de CV het ook niet...

ik vroeg me af of je het probleem al opgelost hebt, want ben graag benieuwd naar de oplossing
Plaats reactie