Heej
Ik heb nou al een poosje dat als ik bij het rechts insturen me gas intrap ik een raar geluid hoor.
ik weet ook niet hoe ik het moet omschrijven maar het lijkt net of er iets langs elkaar draaid.
het probleem komt dus voor als ik een bocht naar rechts neem en als ik optrek (bij het optrekken soms) als ik dan me gas loslaat is het weg.
overigens hoor ik het aan de linkerkant bij het voorwiel.
het enige wat ik kan verzinnen is dat vorig jaar me motorsteun is afgebroken waardoor me blok op de linkeraandrijfas is komen te liggen dus ik ben zelf bang dat die as verrot is.
maar misschiewn iemand anders nog een idee, of bekend hiermee?
dan hoor ik het graag.
grtz Randolf
raar geluid??
ik had die motorsteun toch al zeker laten herstellen, klinkt niet gezond !
Je mag aannemen dat die steun al vervangen is...toch? 

ik hoop t ook , maar het was me toch niet duidelijk 
Omschijving is te onduidelijk, het kan echt veel zijn. Aandrijfassen doen doorgaans bokbokbokbokbok
Wiellagers nog goed?
Wiellagers nog goed?
-
Die motorsteun is al lang vervangen, gelijk al toen ik thuis was maar ik dacht dat die as daar een opdonder van gehad zou kunnen hebben.
en het geluid van een kapotte wiellager ken ik dus dat zal het niet zijn.
en ik hoor verder ook niks bokken ofzo het is egt alleen dat geluid alsof er iets langs elkaar draait.
maar mocht het die homokineet zijn is dat los te vervangen of gelijk een vervangende as in zijn geheel.
en dat zal natuurlijk wel een verschrikkelijk k*t werk zijn.
maargoed als het maar opgelost wordt.
tog bedankt weer
en het geluid van een kapotte wiellager ken ik dus dat zal het niet zijn.
en ik hoor verder ook niks bokken ofzo het is egt alleen dat geluid alsof er iets langs elkaar draait.
maar mocht het die homokineet zijn is dat los te vervangen of gelijk een vervangende as in zijn geheel.
en dat zal natuurlijk wel een verschrikkelijk k*t werk zijn.
maargoed als het maar opgelost wordt.
tog bedankt weer

-
Homokineet kun je los vervangen, moet je even zoeken want daar is een topic over.
Makkelijker is natuurlijk een ruilas bij bijvoorbeeld de brezan halen.
Gr, Frits.
Makkelijker is natuurlijk een ruilas bij bijvoorbeeld de brezan halen.
Gr, Frits.