Even voorstellen: clio2racer2

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
clio2racer2

hallo

ik ben michael 19 jaar en heb een zilver/grijze renault clio 2 ( rt ) phase 1 uit 99.
ik kwam wel vaker hier op renault tuning om een beetje rond te kijken maar vandaag dacht ik laat ik me maar eens aan melden.

mede omdat ik zat te kutten met het licht in me contole paneel bij me verwarming knoppen. ik heb de auto zo gekocht dat er geen licht was zodat je niet ken zien in het donker waar je hem op moet zetten.

ik ben wel wat dingen van plan met me auto maar moet eerst nog een deeltje aflossen aan me ouders.

tot nu toe heb ik nieuwe lexus style achterlichten erin zitten en me achter zij ramen geblindeert. heb binnen blauwe neon onder me handschoene vakje en binnen kort ook onder bij me pendalen.en er zaten al`15 inch borbet velgen onder.

qua ice heb ik niet zo veel gedaan behalven een radio van jvc wie mp3 en wma ken afspelen. verder heb ik die boxen wie erin zaten er nog in zitten. komt wel goed geluid uit maar binnen kort komt er een instalatie in.
jammer genoeg moet alles nieuw omdat het uit me vorige auto (honda civic) was gestolen.(ruim 700 euro aan instalatie.)

verder wil ik ook een beetje rond kijken voor cker een andere achter bumper want van een clio vind ik achtelijk hoog. en side skirts maar ben nog niet cker welke ik wil. als iemand wat in de aanbieding heeft hoor ik het wel.

en ik hoop hier veel dingen te leren

michael aka clio 2 racer 2
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Welkom, and have fun.

Heb je ook :foto: van je ride?
Ferdy
Über-Spammer

topic titel even aangepast :)

welkom hier !!! veel forum plezier

foto's van je waggie misschien ?
Ferdy
Über-Spammer

clio2racer2 schreef:hallo

ik had een vraagje ik heb een clio 2 phase 1 en de paneel van me verwarming is niet verlicht ik heb zo me auto gekocht en verder niet echt over na gedacht maar is wel irritant want je ziet in het donker niet welke stand je moet hebben.

waarschijnlijk is het lampje kapot maar ik kom er niet bij
ik heb de onderste schroeven eruit gehaalt en dan zit het paneeltje los maar het is te groot om door het gat te trekken en hij word tegen gehouden met een staaf aan de achterkant dus ken hem ook niet indrukken.

ik heb me radio er uitgehaald maar daar zit weer zo een handige plastik balk waar je radio overheen schuift.

aan de onderkant ken je er wel een beetje bij maar ik zie niet echt veel en zulke kleine handen heb ik niet om er tussen te komen.

alvast bedankt voor de reacties

michael aka clio 2 racer 2
clio2racer2

ik ben even aan het kijken hoe ik fotos ken maken met me telefoon maar me bleu tooth doet et niet zoals ik et wil.

en me digitale camera die spaced em een beetje maar ik probeer zo snel mogenlijk fotos te plaatsen hoe hij er nu uit ziet.

greatszz
Ferdy
Über-Spammer

clio2racer2 schreef:ik ben even aan het kijken hoe ik fotos ken maken met me telefoon maar me bleu tooth doet et niet zoals ik et wil.

en me digitale camera die spaced em een beetje maar ik probeer zo snel mogenlijk fotos te plaatsen hoe hij er nu uit ziet.

greatszz
en nu in het ABN ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

liever de AMRO :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Remco T.
Contacteer:

Hij moe z'n draadloze sjizzle fixen want nu is alles een beetje frizzle dizzle manizzle en krijgt hij z'n lauwe picca's niet op t net via z'n lulijzer ;)

snap je ? 8)
ARNO16V
Contacteer:

:lol:
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

duidelijker dan dat kan niet :D

enneh, welkom!
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Egon

Welkom, ben benieuwd naar de foto's
clio2racer2

maar niemand weet hoe je dat lampje eventueel ken vervangen zonder dat je het hele dash eruit moet halen??

en ben ook van plan om een andere demper eronder te zetten maar moet je daar ook nog een adaptor er tussen zetten of niet en moet je veel aanpassingen maken als je er een andere demper erop gaat zetten
ik wil er 1 bij auto style kopen.

en is dit makkelijk zelf te doen of is het verstandiger om het te laten doen?

alvast bedankt
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

ik weet het niet, bij mijn megane kan ik het verwarmingspaneel er met een klein beetje moeite zo uithalen, heb 'm laatst al even losgehad omdat er altijd wel iets met die verlichting aan de hand is. toen weer dichtgedaan, want ik kon m'n lampjes niet vinden :D
ondertussen heb ik de lampjes al weer gevonden, dus binnenkort gaat het weer los.

bij m'n vorige auto, een renault 19, was het verwarmingspaneel ook zo los te halen. daar heb ik namelijk het lampje ook al eens vervangen nadat een iets te harde stomp tegen de verwarmingsknoppen voorgoed de verlichting het zwijgen oplegde :lol: :worship:
bij beide auto's was het een kwestie van wat torxen losdraaien, en dan kon ik het paneeltje met de verwarmingsknoppen zo naar voren halen.

wat betreft demper, het mooiste en makkelijkste is het als je iets bestelt wat plug and play is voor jouw auto. kan betekenen een RVS demper, maar ik heb zelf een stalen einddemper. toch een flink stuk goedkoper :p

een universele kan wel, is nog goedkoper, maar je moet wel handig genoeg zijn om iets van een ophanging te fabriceren, en iets waardoor de rest van je uitlaatlijn aansluit op de demper (pijpjes)
als je het moet laten doen, kom je vaak al net zo duur uit als dat je een demper bestelt die je zo in de ophangrubbers kunt hangen :p :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
clio2racer2

ik weet niet waar ik het moet posten dus doe ik het hier maar ik heb een voorbumper en side skirts gekocht via via voor een leuk prijsje alleen die side skirts zijn te klein dus ga ze waarschijnlijk verlengen.maar is dat verstandig en hoe ken je het beste doen ?

en wat ik eigenlijk wil vragen of iemand weet waar je het best race gaas ken kopen???

ik hoor het wel en binnen kort komen er fotos dat beloof ik:P

mazzel
-jacco-
Über-Spammer

Remco T.(ack) weet wel raad met die skirts, die heeft het ook gedaan :) (Y)

Racegaas kun je bijna op elke hoek kopen bij een automaterialenzaak :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Plaats reactie