passen 16 inch velgen onder mijn
renault 19 16v bouwjaar 1994
of moet ik daar wat voor aanpassen
en kan iemand mijn vertellen wat de ET waarde is van mijn auto
alvast bedankt
michel
velgen
past , en de ET is geloof ik 36
17 inch past ook 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Om meteen maar even door te vragen over velgen;
Van welke merken passen er nog meer velgen op een Renault? Dus dan bedoel ik met name de NAAFmaten.
Renault heeft 601 maar welke merken auto's hebben ook 4x100 en een grotere of gelijke naafdiameter??! Dat maakt het wat makkelijker zoeken naar andere velgen
Van welke merken passen er nog meer velgen op een Renault? Dus dan bedoel ik met name de NAAFmaten.
Renault heeft 601 maar welke merken auto's hebben ook 4x100 en een grotere of gelijke naafdiameter??! Dat maakt het wat makkelijker zoeken naar andere velgen
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja precies, bijna alle velgen die te koop staan zijn VW of Opel, maar die hebben naafdiameter 54,1 ofzo?? Dus die zijn allemaal verkeerd voor een Renault...
Maar welke merken zouden er een grotere naafdiameter hebben dan Renault? Daar kun je indd van die naafringen voor kopen...

Maar welke merken zouden er een grotere naafdiameter hebben dan Renault? Daar kun je indd van die naafringen voor kopen...
Boeit niet dat ze onder een vw of opel vandaan komen. Die ring die de diameter 57,weetikveel maakt haal je er uit en dan plaats je er een ring in die een diameter creeert van 60,1mm.
Verkrijgbaar bij uw lokale velgenboer.
Voor meer informatie bel 0900-naafadapter
Verkrijgbaar bij uw lokale velgenboer.
Voor meer informatie bel 0900-naafadapter