Kunnen de veerpoten van een megane op een 19 16v?
D8 dat dat wel paste of zit ik er nu naast?? Zo niet welke passen dan wel?
veerpoten megane/ 19 16v
-
- Contacteer:
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat het wel past.
aangezien een Mégane (de 1e) in de motorruimte zowat identiek is aan de 19, inclusief de bevestigingspunten voor de veerpoten.
als er niemand is die je uitsluitsel kan geven: gewoon proberen, kijken hoe ver je komt. kans is behoorlijk groot dat het gewoon kan.
zo heb ik hier zelf nog goede verlagingsveren liggen van een 19 (ph2) en die wil ik proberen te monteren onder m'n Mégane. als het niet kan pech gehad, als het wel kan bespaart dat weer nieuwe veren kopen.
maar de veerpoten waar die veren nu opzitten zijn niet echt heel erg bruikbaar meer (1 van de toplagers zit muurvast
) dus wat ik van plan ben is net niet het tegenovergestelde van wat jij wilt doen..
succes ermee

aangezien een Mégane (de 1e) in de motorruimte zowat identiek is aan de 19, inclusief de bevestigingspunten voor de veerpoten.
als er niemand is die je uitsluitsel kan geven: gewoon proberen, kijken hoe ver je komt. kans is behoorlijk groot dat het gewoon kan.
zo heb ik hier zelf nog goede verlagingsveren liggen van een 19 (ph2) en die wil ik proberen te monteren onder m'n Mégane. als het niet kan pech gehad, als het wel kan bespaart dat weer nieuwe veren kopen.
maar de veerpoten waar die veren nu opzitten zijn niet echt heel erg bruikbaar meer (1 van de toplagers zit muurvast

succes ermee

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
ik zou het op dit moment niet weten, het is nog steeds iets wat in de planning ligt (al sinds vorige zomer
)
verlagen staat bij mij qua prioriteit onderaan
ik zou zeggen, kijken wie er het eerste achterkomt of het kan ja of nee

verlagen staat bij mij qua prioriteit onderaan
ik zou zeggen, kijken wie er het eerste achterkomt of het kan ja of nee

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)