meteen gebeld en wezen kijken meteen ook gekocht moest hem hebben, zou een leuk leer project worden waar veel styling in voor gaat komen, zeker met de oranje cabrio van hans die inmiddels van eigenaar is verandert als voorbeeld vind dat een mooie wagen en de kleur vind ik geweldig voor op een r5 cabrio . (vooral dat oranje vind ik mooi als vooral omdat het een lamborghini kleur is

maar nadat ik de ebs gekocht had in gezandstaalde toestand is ie in een loods van mijn vorige werkgever gestald sinds een paar maanden heb ik hem daar weghaald en staat ie nu in een verwarmde ruimte met nog een antaal leuke renaults meer( waaronder een 5A en 5AT en oudere modellen) maar kwa techniek en carrasorie is er nog zowat niks gebeurd.
ben alleen wel wat onderdelen gaan verzamelen zoals gte ombouw en sinds een half jaar heb ik een complete gte donor dus heb alle delen liggen om mijn EBS om te bouwen naar EBS GTE, maarja dat vind ik niet apart genoeg dus heb nog wat plannen kwa stylingo o.a. koplampen, bumpers en skirts aanpassen.
tja verder heb ik al een chip en snelle nokkenas liggen en een 1.8 onderblok wat voor een leuk blokkie moet gaan zorgen.
maar ben nu nog even druk bezig met mijn GTETurbo maar die hoop ik snel goed rijdend te hebben en dan ga ik me volledig richten op de EBS