verlichting probleem twingo
Sinds vanavond heb ik een probleem met de twingo... stadslicht werkt wel.. maar normaal (dimlicht) werkt niet.. als je de schakelaar omdraait gaat wel het lampje op het dashboard branden maar meer niet... de lichten blijven gewoon op stadslicht staan... Heeft dit met de zekeringen te maken of is de schakelaar rot?
ik denk zekeringen...
is heel snel na te kijken he
het zou trouwens ook gewoon kunnen zijn dat je 2 gewone lampen kapot zijn...
dat de schakelaar rot is lijkt me sterk, aangezien dan het lampje op je dash niet zou branden..
is heel snel na te kijken he

het zou trouwens ook gewoon kunnen zijn dat je 2 gewone lampen kapot zijn...
dat de schakelaar rot is lijkt me sterk, aangezien dan het lampje op je dash niet zou branden..
precies...lampen controleren, zekering, multimeter er ff tussen...
simpel zelf te doen..
simpel zelf te doen..

heb allebei de zekeringen gecheckt maar daar was niks mee aan de hand, schakelaar twijfel ik ook aan leek me zo raar..... en ja de lampen zelf allebei in 1x kapot? dat is wel erg raar....... zitten er nog maar een paar maanden in... phillips ultra 4000 o.i.d. ik denk inderdaad een zekering maar moet ff gaan zoeken welke er zitten 2 aparte voor elke lamp en die heb ik gecontroleerd maar die waren goed
zet je lampen aan en plug er ff een nieuwe lamp in, dan weet je t meteen toch? en steek nog ff een spanningszoeker in je stekker, dan weet je of er uberhaupt spanning op staat