Ik heb een renault clio phase 2 maar als ik mijn lexus lichten installeer dan heb ik een probleem bv.: als ik op de rem druk den gaan mijn standlichten aan en mijn achterste mistlampen en het lampje brand voor achter uit te rijden :s
En het enigste dat ik heb gedaan is gewoon alles vervangen
Pak eens een mutltimeter. en begin de hele zooi door te meten, en daar vanaf te controleren wat welke functie heeft. Dan moet het aansluiten goed gaan.
Ikzelf heb hetzelfde probleem, je hebt op de standaard achterlicht één aansluiten en op de lexus twee aansluitingen.
Ik kom er ook niet echt uit .
Is het misschien al gelukt bij een van jullie??????????
er zit als het goed is een soort adapter-stekker bij die je eerst moet aansluiten op de originele stekker, vervolgens sluit je die aan op de unit. Er zit namelijk verschil in de bedrading van de clio2 ph1 en de clio2 ph2, afhankelijk van welk model je hebt, moet je die adapter wel/niet gebruiken.. suc6
Er zit helemaal niks bij de lampen zelf.
Ik heb aan de rechterkant 3 stekers in de auto zitten twee daarvan zitten met een plaatjes doorverbonden met elkaar en de stekker die overblijft gaat in de achterlamp.
Me auto is uit 2000, ik heb aan de andere kant nog niet echt goed gekeken.
Ik heb de linker aangesloten en volgens mij doet ie het goed alleen de rechterkant lukt me niet daar klopt niks van de draden.
Moet ik zeker alle draden doormeeten en opnieuw in de stekker stoppen op de goede plek?????????.
Remy schreef:Mijn lexuslichten waren plug and play en ik rij een Clio II Phase I uit 2001.
Same here. Enigste wat ik moest doen waren de kappen vervangen en heb de knipperlichten vervangen. Deze waren met oranjebeglazing en nu heb ik van die andere dingen. Die gloeien oranje op maar zijn zilver van kleur.