Wie o wie kan me helpen met me volgende probleem?
Gisterochtend toen ik naar me werk wilde starte me auto niet meer.
Hij maakte wel contact maar sloeg niet aan.
Na vele keren starten heb ik de moed maar opgegeven en ben maar gaan fietsen.
Nu wilde ik het gisteravond weer even proberen maar nu deed hij nog niets.
Nu heb ik even gevoeld of de bobinekabels wel vonkte maar dit gebeurde niet.
Toen heb ik met me stome kop dat ding waar die bobinekabel uitkomt even opengemaakt om te kijken of daar wat aan zag, met het gevolg dat die u helemaal niets meer doet als ik het contact omdraai.
de lampjes gaan wel branden maar daar blijft het bij.
Komt dit bij iemand bekent voor en zo ja wat kan ik er aan doen?
greetz
me 5je start niet meer.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
accu misschien nu leeggestart?
als je lid bent van de anwb en thuishulp hebt, bellen die handel
als je lid bent van de anwb en thuishulp hebt, bellen die handel

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
niet lid van de anwb?
je zegt dat die niet vonkt dus even kijken of alles goed zit nog
zo ja ontsteking nakijken
je zegt dat die niet vonkt dus even kijken of alles goed zit nog
zo ja ontsteking nakijken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
is dat dat ding met meerdere kabels (verdelerkap)
of dat ding waar 1 kabel uitkomt (ontstekingsunit)
of dat ding waar 1 kabel uitkomt (ontstekingsunit)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
als daar al geen spanning op staat zou ik alle stekkers en draden die daar naartoe gaan even nakijkenannette schreef:Ik bedoel de ontstekingunit.
En het gaat hier om een renault 5 tr met carburateur.
stekkertjes inspuiten kan zowiezo geen kwaad
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tja dat kan je wel meten.. maar accu ff meten met een voltmater gaat het he.. Onbelast is de spanning altijd 12.nogwat maar als je gaat starten moet je meten.. dan zie je het gelijk. dan dondert de spanning helemaal inelkaar naar 2volt ofzo.
dan weet je gelijk of de accu nog vol is
Gewoon een bougie er uit draaien en kijken hoe die er uitziet. is de electrode wat rond ipv scherp en plat koop dan maar 4 nieuwe
ik heb eens met mijn 5je gehad dat hij niet meer wou starten en toen waren de bougies op
dan weet je gelijk of de accu nog vol is
Gewoon een bougie er uit draaien en kijken hoe die er uitziet. is de electrode wat rond ipv scherp en plat koop dan maar 4 nieuwe
ik heb eens met mijn 5je gehad dat hij niet meer wou starten en toen waren de bougies op