1.7 turbo

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
hkmjager

okeej na heel veel gehannes enz.
heb ik eindelijk besloten mijn oude 1.7 mono point en 1.7 multiepoint weg te doen en een 1.7 turbo van volvo 480 te zoeken , ik heb er een paar aangeboden gekregen maar ik zoek nu igg iemand die ditzelfde heeft gedaan .Ik weet dat er een paar mensen zijn hier die het al gedaan hebben (zo'n 1.7 turbo in je 5je plaatsen) en ik zou graag wat tips en tricks willen.
Iedereens reactie is weer welkom.
De mensen hiero hebben tenslotte ervoor gezorgd dat ik nu over stap naar die turbo blok (Y) 8)
groeten marcel.
catrinus

Ik zou zeggen, wees actiever op Renault Team Groningen en dan kun je goenoeg informatie van mij krijgen :lol: . Ik heb 2 gt turbo`s met een volvo motor en woon nog dicht bij je ook :wink: . Ergens dit jaar heb ik straks ook een complete volvo motor te koop met subframe enz er bij :)
Rob 16v
Contacteer:

catrinus schreef:Ik zou zeggen, wees actiever op Renault Team Groningen en dan kun je goenoeg informatie van mij krijgen :lol: . Ik heb 2 gt turbo`s met een volvo motor en woon nog dicht bij je ook :wink: . Ergens dit jaar heb ik straks ook een complete volvo motor te koop met subframe enz er bij :)
Ik weet nog een sloperij met 2x een 480 turbo met compleet blok ernog in. 152 dkm en 223 dkm geloof iks
Riël
Über-Spammer

Wat wil je weten? :)
Cat kent deze gasten ook wel denk ik http://volvo.onderdeel-nodig.nl/

Zeer goede ervaring mee (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart GTT

Kan je uit zo'n 1.7 veel meer pk's halen dan een 1.4?
Ik snap natuurlijk ook wel dat de inhoud groter is en dat ie daardoor (misschien standaard) ook wel wat meer vermogen heeft, maar kan je een 1.4 nou meer veranderen/aanpassen dan een 1.7? Is zo'n blok dan ook sterker, of juist niet, dan GTT motor.
Ben daar ook wel benieuwd naar voordat ik mijn 1.4 wat meer ga kietelen en er achteraf achter kom dat ik het beter anders had kunnen doen...
Plaats reactie