welk instrumentenpanelen kan ik plaatsen

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
mtbiker

Vandaag is nog maar eens gebleken, wat je zelf doet doe je meestal beter, was gisteren bezig met het dashbord uit mijn clio te halen om de verwarming te repareren, en heb dit samen met iemand gedaan, gevolg: die andere heeft mijn instrumentenpaneel vernield, de snelheidsmeter en de kilometerteller werken dus niet meer.

Nu moet ik toch op de sloop een andere zoeken (op mijn "collega" zijn kosten), dus daarmee vroeg ik mij af welke instrumentenpanelen ik op mijn 1.2l RN kan plaatsen (goedkoopste model) of houd ik het best bij de simpele originele dashbord van een RN?
frank_williams

mtbiker

thx, maar heb er al een. Daarnet was er een clio diesel, goedkoopste model binnen gekomen op het autokerkhof, en da's net het zelfde als in een RN. Mocht het hebben op voorwaarde dat ik er mee de achteras, de koffer en de achterste deuren uit deed. Enkel de tellerkabel was door de crash van die wagen beschadigd, en het plastieken stuk aan de mijne is ook beschadigd, mijn "hulpje dat eigenlijk net geen hulpje is" heeft deze ook beschadigd door hem van bovenuit direct aan het instrumentenpaneel los te doen.

Nu weet ik nog een andere clio 1 staan, nog redelijk goed in orde, maar op de APK afgekeurd voor de wiellagers, en hier mag ik onderdelen uit halen. Maar het is wel een met een 1.1l C1N motor met een 4-bak, is de kabel hierin hetzelfde als in een clio met 5-bak?
Plaats reactie