wastegate aansluiting

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Ik heb een wastegate met dubbele aansluiting. Wat zijn de verschillen tussen deze??
Mrtn = Maarten
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

:)
Mrtn = Maarten
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

niemand?
Mrtn = Maarten
canonballman
Berichten: 4222
Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
Locatie: Hilvarenbeek

zal het spits afbijten:
Ik heb geen idee.

Maar een GTT actuator heeft ook 2 aansluitingen.
Denk dat als je het drukslangetje aan de verkeerde kant zet, de wastegate helemaal niet open gaat. Zo is het bij een GTT, als ie op de cupstand staat.

Is het de originele actuator? foto?
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

volvo wastegate (denk ik)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Niet denken Gaapri, die wastegates komen wel vaker voor, je kunt ze zelfs zo kopen.

De GTT maakt hier standaard gebruik van en sommige duurdere boostcontrollers ook. Maar je kunt em gewoon enkelzijdig aansluiten.
Dan wel altijd de aansluiting pakken die aan de achterkant zit, dus niet de zijde waar de actuatorstang uitkomt, maar die andere dus.

Waar moet ie op/in?
Die dingen leveren trouwens ook serieus geld op voor mensen die em willen aansturen met BC's tel je zo 90 pond voor neer :D
Plaats reactie