mijn auto slaat spontaan af als ik normaal rijdt
hij is dan moeilijk te starten maar na enige tijd gaat dit wel
er komt dan behoorlijke hoeveelheid onverbrande benzine uit de uitlaat
soms stottert hij ook,net of hij af wil slaan
ik heb de bdp sensor eruit gehaald maar zie hier niets aan,kan dit nog andere oorzaken hebben,en kan je een bdp sensor doormeten ?
Afslaan
Ik verwacht een slotje 

-
- Contacteer:
aldoor afslaan is lastig , voor als je rechtdoor moet...

Wat voor auto gaat het om?ray16v schreef:mijn auto slaat spontaan af als ik normaal rijdt
ik heb de bdp sensor eruit gehaald maar zie hier niets aan,kan dit nog andere oorzaken hebben,en kan je een bdp sensor doormeten ?
gebeurd dit alleen als de motor koud is, of ook warm?? Heb je zaken als bougies, kabels, verdeler+roter etc al gecontroleerd/vervangen? Mocht het probleem blijven dan zou je ook eens de auto kunnen laten uitlezen bij de dealer, wellicht is er iets niet in orde met de koudestart sensor.
eenzelfde vraag werd zeker al gesteld?Bart V schreef:En waarom dan wel?ARNO16V schreef:Ik verwacht een slotje
Er worden doorgaans wel dommere vragen gestelt. Als alles op slot zou gaan zou het een redelijk rustig forum worden, denk je ook niet?
nu ja , ik kan er ook inkomen dat niet iedereen zo'n expert is zoals jullie

Ik heb een soort gelijk probleem gehad met mijn laguna.
In eerste instantie is toen mijn temperatuur-sensor van het koelwater vervangen. Zag er niet kapot uit maar gaf valse waarden.
Toen dit geintje weer begon( dat afslaan en zo) heb ik de sensor er zelf uitgehaald en een beetje schoongeblazen, en toen deed hij het weer.
In eerste instantie is toen mijn temperatuur-sensor van het koelwater vervangen. Zag er niet kapot uit maar gaf valse waarden.
Toen dit geintje weer begon( dat afslaan en zo) heb ik de sensor er zelf uitgehaald en een beetje schoongeblazen, en toen deed hij het weer.
cross post?? http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=Bart V schreef:En waarom dan wel?ARNO16V schreef:Ik verwacht een slotje
Er worden doorgaans wel dommere vragen gestelt. Als alles op slot zou gaan zou het een redelijk rustig forum worden, denk je ook niet?
ja, moet zo rond de 200 ohm liggen. Het kán de bdp sensor zijn, maar aangezien er wel nog geinjecteerd wordt lijkt t me stug.ray16v schreef:mijn auto slaat spontaan af als ik normaal rijdt
De temperatuursensor kan wel eens roet in het eten gooien hoor. Of een onsteking die niet fris is. het kan veel oorzaken hebben, maar in elk geval heb je geen vonk, dus het rijtje van bart eerst een af gaan lijkt me.