Ik heb gelijk even een soort bezwaarschrift getikt, er kunnen nog wat fouten instaan want ik ben goed geirriteerd.

Maak ik een kans?
---------------
Hierbij stuur ik mijn bezwaarschrift omtrent het niet mogen parkeren in de binnenstad van Deventer.
Volgens mevrouw van parkeerbeheer (nr. ****) was het parkeren opzich geen probleem aangezien ik aan het lossen was.
Ik had namelijk goederen gelost, deze waren bestemd voor de Dixons.
Dit heb ik gedaan binnen een aantal minuten, met mijn alarmlichten ingeschakeld.
Eventuele getuigen zijn de medewerkers van de naastliggende fietsenstalling.
Ook mijn collegas van de Dixons kunnen beamen dat ik binnen zeer korte tijd mijn auto weer op heb gezocht.
Dit is eventueel te zien op de gemaakte videobeelden in en om de winkel.
Maar het lossen mocht volgens bovengenoemde vrouw alleen voor 11:00.
Hier was ik niet van op de hoogte wat ook logisch te verklaren valt:
Er staat in de hele binnenstad van Deventer nergens aangegeven dat er voor 11:00 geladen en/of gelost moet worden.
Hieronder ziet u een foto van de situatie bij het laden en lossen gedeelte te Deventer. (26-01-2006)
Ook dit bord is niet voorzien van een tijdsaanduiding.
[img]http://img95.imageshack.us/img95/8550/dsc00335medium4sz.jpg[/img]
Ik ben netjes verhaal gaan halen bij het politiebureau gevestigd aan de Keizerstraat te Deventer.
Hier werd ik door bovengenoemde vrouw te woord gestaan, een bezwaarschrift maakte zeker kans gehonoreerd te worden volgens haar.
Ze gaf zo goed als toe dat ik de boete niet had mogen krijgen, en ze kon ook niet aangeven waar het 11:00 bord stond.
Ik ben over deze afhandeling absoluut niet te spreken, en ga er logischerwijs vanuit dat dit bezwaarschrift gegrond wordt verklaard.
Ik heb namelijk volgens alle regels en maatstaven gehandeld, en deze bekeuring is dus zeer zeker ontrecht.
Met vriendelijke groet,
---------------