buitentemperatuur sensor
sinds een tijdje doet mijn buitentemperatuur sensor vreemd na het starten loopt de temperatuur op het display op tot wel 38 en dan zakt en stijgt het weer terwijl het buiten vriest ik wil het vervangen maar waar zit die klere sensor de een zegt in je bumper de ander in je spiegel wie kan mij helpen.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
bij mij in de Mégane zit ie in de rechter buitenspiegel.
als je kijkt zie je 'm zo, een klein uitstekend bultje onderaan de spiegel.
als je kijkt zie je 'm zo, een klein uitstekend bultje onderaan de spiegel.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
zo uit me hoofd zit die bij een laguna ook in de rechter spiegelokkie27 schreef:sinds een tijdje doet mijn buitentemperatuur sensor vreemd na het starten loopt de temperatuur op het display op tot wel 38 en dan zakt en stijgt het weer terwijl het buiten vriest ik wil het vervangen maar waar zit die klere sensor de een zegt in je bumper de ander in je spiegel wie kan mij helpen.
-
zit bij de laguna in de likenr spiegel.
Is geen bobbeltje maar een gaatje in t midden onderaan de spiegel
Is geen bobbeltje maar een gaatje in t midden onderaan de spiegel
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
maar dat gaatje heb ik bij de Mégane ook wel in de linker spiegel, daar zou ik in theorie dus een 2e buitentemperatuursensor in kunnen drukken... naast het bobbeltje/druppeltje wat al rechts zit
niet dat ik dat wil, maar zo denkt men 'er zit een gaatje dus heb ik een buitentemperatuursensor'
welke Laguna bedoel jij?
niet om je aan te vallen hoor, maar maakt het allemaal wat duidelijker. Bij de Laguna 1 kan dat anders zijn dan bij een recente Laguna van net 2 maanden oud..
niet dat ik dat wil, maar zo denkt men 'er zit een gaatje dus heb ik een buitentemperatuursensor'

welke Laguna bedoel jij?
niet om je aan te vallen hoor, maar maakt het allemaal wat duidelijker. Bij de Laguna 1 kan dat anders zijn dan bij een recente Laguna van net 2 maanden oud..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Een tijdje geleden heb ik ook iets dergelijks meegemaakt. Dit werd nog eens versterkt als ik de achterruitverwarming aan deed. Dan zakte de 'buitentemperatuur' in eens naar -36 C.okkie27 schreef:sinds een tijdje doet mijn buitentemperatuur sensor vreemd na het starten loopt de temperatuur op het display op tot wel 38 en dan zakt en stijgt het weer terwijl het buiten vriest ik wil het vervangen maar waar zit die klere sensor de een zegt in je bumper de ander in je spiegel wie kan mij helpen.
Bij de garage hebben ze toen een stukje bedrading vervangen en nu werkt het weer perfect.