Xeon plasma

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Plaats reactie
Pacman

In de Karwei bouwmarkt, verkopen ze volgens de folder Xeon plasma H4 lampen voor 11,99 per 2.
Er staat bij: met helder blauw licht.

Mag ik die verlichting wel voeren ?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Volgens mij wel, lampen die echt bedoeld zijn als koplampen mogen best gebruikt worden. Maar geen 'autostyle' lampen als je snapt wat ik bedoel...
Jordi - Clio 16V

Bleu vision zou ook helder blauw licht moeten zijn als je de foto's moet geloven, in de praktijk valt het allemaal wel mee ze zijn iets lichter/blauwer dan normale lichten, denk niet dat de cops daar druk om gaan maken 8) maar je weet maar nooit :D
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Pacman

Jordi - Clio 16V schreef:Bleu vision zou ook helder blauw licht moeten zijn als je de foto's moet geloven, in de praktijk valt het allemaal wel mee ze zijn iets lichter/blauwer dan normale lichten, denk niet dat de cops daar druk om gaan maken 8) maar je weet maar nooit :D
Ik wil niet al te veel de aandacht trekken van de politie, maar een mooi H4 lampje is ook niet te versmaden. :lol:
Ik prop ze er gewoon in en ga spinnen op de parkeerplaats van de cops. :D :D
pierre

ja, het mag, het zijn namelijk gewone halogeen H4 lampen maar er is xenon gas (Xe) aan toegevoegd zodat ze een hogere lichtopbrengst hebben.

philips levert ze ook.

een ander voordeel is dat ze 2 maal langer mee gaan dan gewone H4 lampen.
Plaats reactie