Asbak eruit, torx schroeven links en rechts losmaken van de asbakhouder, asbahouder losnemen, dan kun je het complete kachelpaneel naar voren trekken en de lampjes vervangen.
Zorg dat je een torx 20 en een punttang bij de hand heb
Thanks Robert-Jan! Wat voor soort lampjes gaan er eigenlijk in? Ik neem niet aan "mat-40watt-grote fitting"? :)
Het is nl. wel handig als ik ze eerst haal en dan pas ga sleutelen..
Makkelijkst is bij de dealer een doosje dashboard verlichting lampjes te halen! Had ze ook standaard in m'n auto liggen. Weet alleen dat het van die priegelig kleine dingen zijn
thanks voor de adviezen. Vandaag bij een Renault dealer geweest, die ze wel had, maar eerst moest weten wat voor lampje erin moest. (met of zonder vastgesoldeerde fitting)
Vanavond opengemaakt, wat inderdaad redelijk makkelijk was. Voor zover ik het kon zien moeten er in totaal 2 lampjes in, voor de 3 draaiknoppen. Het probleem is alleen dat ik het nu weer terug heb gezet, dat de rechter (die het eerst wel deed), het nu ook niet meer doet! Het is toch gewoon een kwestie van het fittinkje 90 graden draaien? Of zijn dit soort lampjes gewoon erg fragiel?