Echt van die miniscule plekjes... valt niet eens op !
Waarmee kan ik deze het beste bijwerken zodat het niet verder gaat ?
Voor de rest heb ik totaal geen roest in me Cliootje

Iemand handige tips ??
Roest hoort bij de standaard uitrusting van Renault.ClioDude schreef: Voor de rest heb ik totaal geen roest in me Cliootje![]()
Dat was bij mij ook zo. Eerst is geprobeerd het zonder lassen op te lossen, maar toen kwam het binnen no time weer terug. Nu heb ik al geruime tijd geen bobbeltjes meer gezien.Enige goede manier is een nieuw stuk erin lassen.
ff ter info, dit is/was mijn gaatje in de lakBram (vospower) schreef:
En wat ja vaak ziet als een minuscuul puntje, blijkt vaak onder de lak veel groter te zijn.
succes!
Damn, daar zat aardig wat roest zeg!le mouton noir (sandy) schreef:ff ter info, dit is/was mijn gaatje in de lak
kijk maar ff wat er achtervandaan kwam
L en R was zelfde laken een pak bij sandy, frits...Clio Baccara 16v schreef:Damn, daar zat aardig wat roest zeg!le mouton noir (sandy) schreef:ff ter info, dit is/was mijn gaatje in de lak
Maar de bovenste foto met het gaatje is de linkerkant, en die foto daaronder de rechter?
Of was aan de rechter kant ook alleen maar zo'n klein gaatje te zien?
Gr, Frits.
ja, da's 't enige wat ik nog moet doen , de binnen zijdecanonballman schreef:Die roest komt altijd van binnenuit bij de klikos. Dus op het moment dat je een speldeknopje ziet aan de buitenkant moet er, als je het goed doet al gelast worden. Bijtippen aan de buitenkant met verf is zo goed als zinloos, onderhuis gaat het lekker verder. Kun je beter een bus tectyl ML leegspuiten door het gat van de achtergordels, dus aan de binnekant van het scherm. Zo wordt het roesten een stuk beter vertraagd.
sterker nog aan de rechterkant zag je nog minderClio Baccara 16v schreef:Damn, daar zat aardig wat roest zeg!le mouton noir (sandy) schreef:ff ter info, dit is/was mijn gaatje in de lak
Maar de bovenste foto met het gaatje is de linkerkant, en die foto daaronder de rechter?
Of was aan de rechter kant ook alleen maar zo'n klein gaatje te zien?
Gr, Frits.
Jij hebt toch geen complete achterschermen erin gezet?ClioDude schreef:Of gewoon roestvrije schermpjes ophalen !
en de schermen vervangen !
robclio16V schreef:Alleen ziet dat er niet uit op een 16V om er normale achterschermen in te lassen.![]()
Heb je nieuwe liggen voor de bestuurderskant als ik het goed begrijp ?Redbull clio schreef:heb dit laten doen hier in België, en heb nog het plaatwerk liggen voor de bestuurderskant. as ge ze eventueel wilt hebben...
en de spuiter die het bij mij heeft gedaan zei dat het wel vlot ging. en ge ziet het verschil niet.